Vierailija

Joo tiedän...ei olis kannattanut edes facea ottaa... En uskolla omaa kuvaani pistää paitsi sen yhden...tai kirjottaa päivitystsä että kaikki näkee... Vitsit oon luuuseriiiii....

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla sama. Aina pari tyyppiä alkaa vääntää jotain vaikka laittaisin teekupin kuvan ja tekstin huomenta.
Kommentteja:
Mä en juo teetä, se on epäekologista!
Tulin just yövuorosta.
Mä heräsin jo kolme tuntia sitten. Olen käynyt lenkillä, siivonnut talon ja maalannut kolme huonetta ja nyt töihin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo tiedän...ei olis kannattanut edes facea ottaa... En uskolla omaa kuvaani pistää paitsi sen yhden...tai kirjottaa päivitystsä että kaikki näkee... Vitsit oon luuuseriiiii....

"en uskalla omaa kuvaani pistää paitsi sen yhden" - Millainen kuva sinulla siellä sitten on?

Vierailija

Mulla on pari naamatusten ihan hyvää kaveria, jotka ei ikinä tykkää mun jutuista vaan peukuttaa muiden kaverien kommentteja pelkästään. Jos laitan "ihana päivä", nuo pari kaveria ei peukuta koskaan, mutta jos joku kaveri kommentoi "niin on!", niin heti peukut sinne. En vaan tajua tätä nokkimissysteemiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Aina pari tyyppiä alkaa vääntää jotain vaikka laittaisin teekupin kuvan ja tekstin huomenta.
Kommentteja:
Mä en juo teetä, se on epäekologista!
Tulin just yövuorosta.
Mä heräsin jo kolme tuntia sitten. Olen käynyt lenkillä, siivonnut talon ja maalannut kolme huonetta ja nyt töihin!

Tämä kuulostaa ihan AV:lta :P

Jonkun pitäisi toki vielä kommentoida jollakin nais/miesvihamielisellä kommentilla ja saada maahanmuuttajakysymys mukaan. Ideoita?

Vierailija

Mun yksi facebook kaveri kommentoi muutaman kerran vuodessa ja aina jotain piiloilkeää. Oltiin hyviä ystäviä opiskeluaikana. Nyt asutaan aika kaukana toisistamme elämän ruuhkavuosissa eikä ole nähty aikoihin, vuosiin. Jos viestitellään, niin ihan sydämellisesti. Mutta muiden edessä sellaista vinoilua. Aika surullista.

Vierailija

Mäkään en uskalla kirjottaa päivityksiä, en edes kommentoida muiden, paitsi joskus perheenjäsenten. Tykkää-nappeja uskallan yleensä painaa. En ole tavannut FB-kavereita pitkään aikaan, enkä voi sanoa heidän olevan edes kavereitani. En "uskalla" oikein poistaakaan heitä sieltä. Mulle jäisi ehkä 2 tai 3 henkilöä, jos poistaisin kaikki, joita ujostelen.

Profiilikuvaa ei ole.

Olen ollut Facebookissa monta vuotta, ja on vaikea muuttaa käytöstään (tai sen puutetta) muiden silmissä. Oikeassa elämässä sama juttu, vain täysin tuntemattomien kanssa uskallan käyttäytyä eri tavalla kuin normaalisti, koska he eivät voi yllättyä mistään.

Tylsää olla tällainen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat