Vierailija

Ei auta yhtään, vaikka pitäisi hiuksia kiinni.

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Komppaan ykköstä. Lisäksi rakastan kesän valoa ja lämpöä niin paljon, ettei pieni epämukavuus haittaa. Ja aina kun pääsee pulahtaa uimaan tai viileään suihkuun, johan helpottaa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä kannan tuulikonetta aina mukanani. T: Tommi L.

Tommi Läntisellä ei ole paksut hiukset.
Ainakaan mun mittapuulla.

Vierailija

Suurimmalla osalla kuumissa maissa asuvista on paksummat hiukset kuin suomalaisella paksuhiuksisella. Kyllä ihmiset siitä jotenkin selviävät.

Vierailija

Ei mun pää hikoo. Paksu tukka on useimmiten nutturalla kesäisin.

Säälittää ne lapset jotka hikitukkina joutuu pitään jotain uv hattua päässään. Oikein tiheeseen kudottu ettei vaan tuuletu. "Auringonpistos" tulee kuumuudesta, ei uv säteilystä. Jos tahtoo suojata kaljua päätä tai korkeaa otsaa niin väljä isoreikäinen olkihattu tai väljästi kudottukangashattu.

Vierailija

Tänään juuri mietin ongelmaa ja päädyin yhdistelmään nuttura + silkkihuivi. Menee lyhyemmät irtohiukset hikisenä pörröön niin huivilla hyvä peitellä.

Vierailija

ponnari tai nuttura. ite leikkaan myös vähän lyhyemmäksi loppukeväällä, toivon pientä ohennusta samalla latvoihin vaikka eihän se juureen auta

Vierailija

Minä voisin ottaa kenen tahansa paksut hiukset ja kärsiä sen kuumuuden, kunhan saisin kerrankin nauttia näyttävistä hiuksista.

T: liruletti

Vierailija

Kadehdin teidän ongelmaanne. :) Itsellä lirutukka, mut se "etu", että kun nyt vielä leikkasin tosi miehekkään lyhyeksi, ni ei tarvi kun nousta järvestä kun se on jo kuiva. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla kuumissa maissa asuvista on paksummat hiukset kuin suomalaisella paksuhiuksisella. Kyllä ihmiset siitä jotenkin selviävät.

Joo, heidän elimistönsä onkin sopeutunut kuumaan ilmastoon... 

Vierailija

No mulla ja tyttärelläni on todella paksut ja pitkät hiukset. Kummallakaan ei ole helteellä mitään pään hikoamisongelmaa ollut koskaan. Olen ennenkin kummastellut näitä viestejä, joissa tätä "ongelmaa" valitellaan. Liittyykö ylipainoisuus jotenkin tähän? Eli jos sitten muutenkin hikoaa herkemmin, niin myös pää hikoaa...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat