Vierailija

Jos on pyöreät posket (normaalipainon ylärajalla).

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Riippunee aikapaljon perimästä, elintavoistakin jonkin verran. Ei ole mitään tiettyä eksaktia ikää. Pyöreissä kai yleisesti ottaen ikääntyminen näkyy aiemmin kuin kapeakasvoisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olne huomannut että naisilla noin 40 vuoden tienoilla alkaa tulla ikääntymisen merkkejä. Siis sellaisia mitkä huomaa läheltä, silmäkulmiin juovia jne.

Vierailija

Kevyitä uurteita tulee monille jo päälle parikymppisenä joten hyvä ihonhoito ja auringon välttely kannattaa aloittaa jo täysi-ikäisyyden kynnyksellä!

Vierailija

Jotkut rupsahtaa jo parikymppisenä, jotkut ikääntyy arvokkaasti niin ettei voi oikein edes puhua rupsahtamisesta missään vaiheessa.

Vierailija

Kivat teille noiden 40+ ikienne kanssa. Olen 24 ja kasvot selkeästi väsyneet ja syviä uurteita löytyy. En valvo, syön terveellisesti, juon tarpeeksi ja vältän aurinkoa ja tässä tulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippunee aikapaljon perimästä, elintavoistakin jonkin verran. Ei ole mitään tiettyä eksaktia ikää. Pyöreissä kai yleisesti ottaen ikääntyminen näkyy aiemmin kuin kapeakasvoisilla.
Olisi kiva tietää mihin alapeukku kohdistuu. perimäväitteeseen, elintapoihin vai siihen että pyöreissä näkyy aiemmin. Näin olen itse pyöreäkasvoisena useasta paikasta lukenut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kivat teille noiden 40+ ikienne kanssa. Olen 24 ja kasvot selkeästi väsyneet ja syviä uurteita löytyy. En valvo, syön terveellisesti, juon tarpeeksi ja vältän aurinkoa ja tässä tulos.
Perimä? Vai oletko surullinen/stressaantunut? Tai ilmeikäs?

Vierailija

Olen 43v. ja kyllä se kasvojen iho alkaa pikkuhiljaa, kuin huomaamatta, menemään rusinan puolelle. Enemmän huolestuttaa keskivartalolle kehittyvä pelastusrengas. Vaikka liikun päivittäin, se tuntuu olevan itseppäistä sorttia.

N43.

Vierailija

37 on ikää.

Ei oo ryppyjä. Monet luulee paljon nuoremmaksi.

Osin saan kiittää geenejä ja osin elintapoja. En oo ollut auringonpalvoja, en oo ikinä polttanut.Ei maistu alkonantimet eikä sokeri. Hoidan ihoa hyvin , rasvat ja ravintolisät.

Vierailija

Pikkasen vajaa 50v ja nyt on ruvennut nakymaan. Ryppyja ei edelleenkaan ole paljon, mutta buldogit on pikkasen tullu leuan molemmin puolin (yak!). 

Vierailija

Kyllä se nyt tässä vuoden, parin, sisään on alkanut. Minua on aina luultu ikäistäni nuoremmaksi ja omasta mielestänikin olen ollut nuoremman näköinen. Mutta kyllä nyt alan itse huomata muutoksia. Ryppyjä tullut enemmän ja iho ei ole enää niin hehkeä. Eli minulla alkoi joskus 37-vuotiaana. Tällä hetkellä näytän ikäiseltäni. Toivottavasti kehitys jää siihen, etten ala ikäistäni vanhemmalta kuitenkaan näyttää.

N39

Vierailija

Laittakaa kuvia julkkiksista, jotka mielestänne nuorekkaita/rupsahtaneita ja iät

T.35, joka ei osaa arvioida tekstien perusteella oman rupsahtaneisuutensa astetta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun tietääkseni juuri päinvastoin, eli ikä on usein armollisempi pyöreäkasvoisille kuin sirokasvoisille. Laihempi rypistyy nopeammin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat