Vierailija

Mitä tulee mieleen naisesta, jolla siilitukka? Täällä mietin, että kehkaisiko leikata hiukset siiliksi.

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tästäpä tulee mieleen Sinead O'Connor, joka on parhaimmillaan ollut huikaiseva kaunotar hiukset päässään, ja lähinnä äkeän rekkalesbon näköinen siilissä.

Vierailija

Mulla on siili enkä ole mikään lesbo tai äärifeministi, leikkaa pois vaan. Varsinkin jos on sirot kasvonpiirteet niin siili sopii tosi hyvin. Mullei tosin ole mut ihan sama :D ja kannattaa olla tummat hiukset ettei näytä kaljulta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elämä on liian lyhyt toisten mielipiteistä huolestumiseen. Tee niin kuin itse haluat. 

Parasta naisissa on nämä tyhjänpäiväiset lässytykset :D

Vierailija

Valitettavasti ensin tulee mieleen anarkistilesbo, mutta takaraivossa kutkuttaa ajatus että jospa nainen olisikin todellinen omia polkujaan kulkeva hetero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on liian lyhyt toisten mielipiteistä huolestumiseen. Tee niin kuin itse haluat. 

Ihan samaa mieltä, naiset oikein kannustavat toisiaan näyttämään mahdollisimman rumilta ja miesmäisiltä, kateus jyllää ja sen huomaa tälläkin palstalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mieltä, naiset oikein kannustavat toisiaan näyttämään mahdollisimman rumilta ja miesmäisiltä, kateus jyllää ja sen huomaa tälläkin palstalla.

Tämän asian tiimoilta näyttäisi kyllä olevan kyse enemmänkin siitä että kannustetaan naisia pysymään siinä kaikille turvallisessa kaukalossa, jossa ollaan niin tusinamuijaa, niin tusinamuijaa.

Vierailija

Mulla on siili. Hetero, naimisissa, 2 lasta ja farmariauto - eli en varsinaista anarkistiainesta :) Yllätyksenä tuli, että hiusten ajelun jälkeen olen alkanut saada miehiltä positiivista huomiota. Kuvittelin, että olisi käynyt päinvastoin.

Vierailija

No ihan ensimmäiseksi ihailisin kyseisen naisen rohkeutta, kun on uskaltanut tehdä jotain niinkin erilaista. Sekä ehkä myös pintaan nousisi pieni kateus kivoista hiuksista, joita itsellenikin toivoisin. Joten jos haluat leikata siilin niin leikkaa toki, koska kyllähän ne takaisin kasvaa jos tulee ikävä! 

t. sairauden takia hiuksensa menettänyt

Vierailija

Minun kaverilla oli pitkään ihan kalju ja sitten siili jonkun aikaa, oli kyllä todella kaunis ja sopi hänelle :) Juuri sirot kasvonpiirteet korostui oikein, kun ei ollut tukkaa. Leikkaa ihmeessä, jos haluat kokeilla! Kasvaahan se takaisin, jos et tykkääkään :)

Vierailija

Mietin että onkohan tarkoituksella leikattu vai sairauden takia. Mietin myös että mahtaako porukka ajatella että olen leikannut itselleni epäsopivan siilin tarkoituksella. Mutta toisaalta taas ei kiinnosta, ei tuolla helteessä ole toivoa peruukin tai piponkaan kanssa pistää menemään.

T: sytostaattien jälkeinen siili

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat