Vierailija

Mietin että rahalla lyhentäisi asuntolainaa tai korjaisi autoa.. lapsetkin tarttis tietokoneen.

Ja raivostui siis niin että paisko ovia ja heitti kenkiään.. huh huh mikä reaktio kun lapsetkin oli paikalla (7v ja 5v).. mitäs nyt :(

Mainittakoon että miehellä tyttömyyttä ja murhetta elämässä (harrastukset jääneet polvivaivan vuoksi) ja rahassa on ollut tiukempaa.. toki pärjätty mun palkalla ja lasten menoista en oo tinkiny.

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ton ikäset ei tartte tietokonetta, jos rahalle löytyy tärkeämpiäkin kohteita

Pojat on hinkunu pelikonetta jo kuukausia.. :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On se tietsikka kannattavampi hankinta kuin.viedä äkkipikainen mies lomailemaan. Varmaan kannattaa korjata se auto, pääset karkuun kun seuraavan kerran tavarat lentää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan helikopterin, mutta en tule sitä saamaan...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä sh on saanu 2000e? Myymällä persettä?!

Keksin äkkiä ainakin kymmenen tapaa "äkkirikastua" 2000 eurolla, ammatista viis...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tais mies olla loma tarpeessa.

Mies on haaveillut lomasta etelänlämmössä ja tietty asumisestakin ulkomailla.. varsinkin kun yt:t työpaikalla ja sit lähtöpassit.. mutta tää reaktio oli kuin olis lapselta tikkarin ottanut kädestä.. ja kyllä minulle loma kelpaisi, mutta kun on ollut tiukkaa..

Persettäni en oo myyny, sain ennakkoperintöä iäkkäältä sukulaiseltani..

Vierailija

Jos perheessä on työttömyyttä, teillä on varmaan tärkeämpiäkin rahareikiä kuin pelikoneet (joita noin pienet lapset eivät tosiaankaan tarvitse). Sinuna panisin rahat visusti säästöön vielä pahemman päivän varalle.

Vierailija

Jos mies saa 2000e bonukset, se törsätään viinaan, autoon tms. harrasteisiin. Nainen kun tienaa/saa 2000e ylimääräistä, mies suuttuu kun nainen ei tarjoa etelänlomaa. Olisko aika erota, ap...

Vierailija

Ton ikäisten lasten "pelikone" ei myöskään maksa niin paljoa kuin pelikone, eli eiköhän sellaisen voi ostaa jos saa muutaman satkun ylimääräistä.

Vierailija

Eiköhän ap saa ihan itse päättää, mitä rahalla tekee. Ja jos ja kun teillä on rahasta tiukkaa, käyttäisin vain maks. 500 euroa ja loput vararahastoon, jos mies ei työllistykään ihan heti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä sh on saanu 2000e? Myymällä persettä?!

Perintö? Mun mies sai just äskettäin perintöä 1500 ihan käteisenä, vaikka äitinsä olikin pienituloinen. Arpa? Olen itse voittanut ässäarvalla kerran tasan 2000. Sitten mitä en ole saanut, mutta voisi olla: Ylimääräinen työkeikka, stipendi jostain (itse sain valmistuttuani tuhannen euron stipendin, verollista, koska se oli lopputyöstäni), jonkun kipailun voitto, ennakkoperintö, lahjarahoja tai lahjoitus, jonkun tarpeettomaksi käyneen tavaran myynti...mun veli tienasi aika paljon sillä, että möi käyttökelvottoman auton varaosina, kun osia oli kuitenkin hyviä vielä. 

Vierailija

Ap tässä vielä; tietokoneen saisin edullisesti veljeltäni (hinta max. 300e) kun päivittää omaa pelikonettaan (ja veli on 38v :D) uudemmaksi. Ei pojat tosiaan mitään kallista tarvitse, jotain millä pelata mun vanhoja Sims-pelejä, autopelejä tms.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat