Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Toisesta ketjusta kopioitua:
"Muumipeikolla on pakkomielle Nuuskamuikkusesta. On valmis melkein mihin takansa saadakseen Nuuskamuikkusen huomion, mutta Nuuskamuikkunen kohtelee aika huonosti Muumipeikkoa."

Nuuskamuikkusella on ainakin jännämiehen etääntynyt kiintymyssuhde.

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuliharppua soittava luontojännämies?

Ei lastenohjelmaan voinut crack-piippuakaan oikein laittaa.

Kirjoissa ja sarjiksissa polttaa piippua kuten Pappakin, Pappa polttaa myös tv-sarjan ekoissa jaksoissa.

Vierailija

Mä luulen, että muumipappa on jännämies tai ainakin ollut nuoruudessaan. Muumipeikko beta ja nuuskamuikkunen on minusta aseksuaali. Jos joku siellä on jännämies niin Haisuli, siihen kaikki retkahtaisi tosielämässä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuliharppua soittava luontojännämies?

Ei lastenohjelmaan voinut crack-piippuakaan oikein laittaa.

Kirjoissa ja sarjiksissa polttaa piippua kuten Pappakin, Pappa polttaa myös tv-sarjan ekoissa jaksoissa.

Veikkaanpa, että ainakin Nuuskamuikkusen piipussa oli piipputupakan lisäksi hieman "jazz-tupakkaa" seassa.

Vierailija

siis tarkoitan että muumipeikko on se sininen muumipeikko ja nuuskamuikkunen on se keltainen muumipeikko? toinen mies, toinen nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
siis tarkoitan että muumipeikko on se sininen muumipeikko ja nuuskamuikkunen on se keltainen muumipeikko? toinen mies, toinen nainen.

Mitä ttua? Se "keltanen muumipeikko" on rodultaan niisku ja nimeltään Niiskuneiti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että muumipappa on jännämies tai ainakin ollut nuoruudessaan. Muumipeikko beta ja nuuskamuikkunen on minusta aseksuaali. Jos joku siellä on jännämies niin Haisuli, siihen kaikki retkahtaisi tosielämässä :D

Niin just. Haisuli saa vaimon ja sitten vaimo valittaa. Haisuleiden vaimot tekee av:lle avauksia kuten "miten saan miehen piereskelemän sohvan taas raikkaaksi".

Muumipeikko olisi huolehtiva isä ja hyvä puoliso, mutta ei, Haisulit vaan huolitaan miehiksi.

Vierailija

Olenkin aina ihmettelyt, että miksi Nuuskamuikkunen oli minusta kaikkein mielenkiintoisin hahmo. Hyvä, että asia selvisi nyt yli 30 vuoden jälkeen.

Vierailija

Eikö Nuuskamuikkunen ole nainen kuten Tuutikkikin? Niissä tv-ohjelmissa on vaan joku sekoillut ääninäyttelijöiden sukupuolen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö Nuuskamuikkunen ole nainen kuten Tuutikkikin? Niissä tv-ohjelmissa on vaan joku sekoillut ääninäyttelijöiden sukupuolen kanssa.

Kyllä Muikkunen on ihan mies, sehän on Pikku Myyn velikin (kirjojen ja sarjakuvien maailmassa, tv-sarjassa ei).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei haisuli saa naista. Muumimaassa ei taida olla jännämiestä ollenkaan. Mörkö?

Mörkö on nainen, jos olisi mies niin olisi sellainen "kilttimies".

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat