Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä on näillä näkymin..
- kuudet ristiäiset
- neljät rippijuhlat
- kolmet YO-juhlat
- neljät häät

Välillä tuntuu siltä, että joka viikonloppu on jotkut juhlat, varsinkin kesällä..

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- kuudet ristiäiset
- neljät rippijuhlat
- kolmet YO-juhlat
- neljät häät

Välillä tuntuu siltä, että joka viikonloppu on jotkut juhlat, varsinkin kesällä..

Ja nämä siis sisarusten perheitä, eikä esim. serkkujen juhlimisia ollut tässä listassa ollenkaan. Niitä aletaan jättää jo välistä, kun serkkuja on tällä hetkellä minulla 32 ja miehen puolella 27..

ap

Vierailija

Meillä on omien ja miehen sisarusten perheissä kuudet ristiäiset, mutta yksiäkään rippi- tai lakkiaisjuhlia ei kumman kyllä osunut tälle vuodelle ollenkaan. Häitä on kolmet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on yhdet yo-juhlat ja yhdet ammattiin valmistuneen juhlat. Rippijuhlia oman esikoisen lisäksi yhdet (+kummilapsen mutta jos vaan sukulaiset lasketaan). Ristiäisiä tulee olemaan tänä vuonna kahdet, tosin vasta syksymmällä. Häitä ei, mutta yksissä kihlajaisissa käytiin kevään alussa. Ja hautajaisetkin oli, mutta niitä en sinällään juhliksi kyllä laske.
Itse kyllä tykkään juhlista, näkee niitä kaukana asuvia sukulaisia säännöllisesti kun on nuita juhlia. :)

Vierailija

Kuudet ristiäiset, yhdet häät. Ristiäisten osalta vilkas vuosi, muuten aika hiljaista :D

Yleensä joka vuosi on ainakin yhdet jokaista lajia, lisäksi tätien, setien, serkkujen ja muiden isoja juhlia. Tänä vuonna näitä isompia juhlia on ainakin isäni ja anoppini 60-vuotisjuhlat, tädin 85-v-juhlat, isoja synttärijuhlia muutenkin ja tietenkin kummilapsien synttäreitä, omien lasten synttäreitä ja vaikka mitä.

Isoissa perheissä arki on pelkkää juhlaa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kuudet ristiäiset
- neljät rippijuhlat
- kolmet YO-juhlat
- neljät häät

Ja nämä siis sisarusten perheitä, eikä esim. serkkujen juhlimisia ollut tässä listassa ollenkaan. Niitä aletaan jättää jo välistä, kun serkkuja on tällä hetkellä minulla 32 ja miehen puolella 27..

ap

Miten sulla on noin vähän serkkuja vaikka noin paljon sisaruksia? Vanhemmat kääntyneet lestadiolaisuuteen, muut taviksia?

Vierailija

Sairasta touhua ja kaikki vain sen takia, että lapset aivopestään heti syntymästä uskomaan mielikuvitusolentoon, joka muka on sitä mieltä, että naisen ainoa tehtävä on toimia synnytyskoneena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kuudet ristiäiset
- neljät rippijuhlat
- kolmet YO-juhlat
- neljät häät

ap

Miten sulla on noin vähän serkkuja vaikka noin paljon sisaruksia? Vanhemmat kääntyneet lestadiolaisuuteen, muut taviksia?

Sekä äiti että isä ovat esikoisia, samoin anoppini ja appiukkoni. Ja me ollaan miehen kanssa myös esikoisia. Ei ole vielä ehtinyt tulla kuin 32 serkkua mulle ja 27 miehelle, mutta eiköhän niitä ne normaalit määrät ehdi vielä tulla :D

T.Ap, joka sai tänään kuulla, että tänä vuonna onkin kahdeksat ristiäiset :D

Vierailija

Hui kauhee. Mä olen ollut elämäni aikana 4 kertaa häissä, 2 kertaa ristiäisissä, kerran yo-juhlissa ja kolme kertaa hautajaisissa. Häät ja ristiäiset eivät olleet kenenkään sukulaisen. Niin ja ikää mulla on 31. Noi täällä luetellut juhlamäärät kuulostavat ahdistavalta, vaikka kai niihin sitten tottuu.

Vierailija

Olen kateellinen, meillä ei ole mitään juhlia koskaan :( yhdet rippijuhlat oli, joissa tämä juhlakalu oli vain kavereidensa kanssa. Ja nämä yhdetkin juhlat olivat paljon.

Olisi ihanaa, jos olisi iso ja läheinen suku. Äitini on iltatähti, joten ikäeroa seuraavaksi nuorimpaan on 15v, eivät ole läheisiä. Isäni puolella paljon riitoja ym, joten en sieltäkään päästä ole läheiseksi kenenkään kanssa päässyt. Serkkuja ei paljoa ole. Omissa sisarissa vain yksi lisääntynyt, mutta asuvat kaukana, eikä heillä ole koskaan aikaa nähdä jos käymme siellä päin tai heidän tulla meille :/
Miehen sisarillakaan ei ole lapsia, ei edes kumppaneita kellään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat