Vierailija

Mikä pieni koirarotu olisi sopiva aktiivisen rhoden rinnalle?

Koiran ominaisuuksilta toivoisin:
huumorintajua, ei kovin suurta riistaviettiä, helppo turkki, ei hauku turhia (koulutettavuus kysymys myös osin), hyvä hermorakenne ja perusterve rotu.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Staffi? On kestävä rakenteeltaan niin ei tarvitsisi pelätä myöskään sitä että leikeissä rutistuu isomman koiran alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuinen koira?

Leikkisä, pilkettä silmäkulmassa, ei roboottimainen paimenkoira, ei niin ennalta-arvattava...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Staffi? On kestävä rakenteeltaan niin ei tarvitsisi pelätä myöskään sitä että leikeissä rutistuu isomman koiran alle.

Staffia olen miettinyt, mutta niissä ongelmaksi nousee epäluotettava käytös vieraita koiria kohtaan. Olen kysellyt muutamilta staffien omistajilta ja heidän staffinsa ovat olleet niin metsästysviettisiä etteivät he uskaltaisi pitää niitä esimerkiksi vapaina koirapuistossa. Vaarana on, että ne tarttuisivat toisiin koiriin kiinni vahvoilla leuoillaan. Tällaisen vastauksen olen saanut melkein kaikilta - poikkeuksena yksi todella kiltti staffi, joka kävi tutustumassa koiriin, mutta ei jäänyt leikkimään vaan meni mielummin rapsuteltavaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat