Vierailija

Kertokaa nyt, etten päädy iltapäivälehtien lööppeihin.

Kommentit (13)

Vierailija

Sellaiset vaatteet, että imetys ei näy! Ei sitä koskaan tiedä, vaikka herra Niitti olisi taas liikkeellä tai joku hänen hengenheimolaisensa. Eikä siitä välttämättä muutkaan matkustaja riemulla katsele. Etkö voi varata matkan ajaksi maitoa pulloon? Kuvittelepa, että viereisellä paikalla istuu joku äijän körmy, joka himokkaasti katselee, kun kaivelet tissiä esiin. Oisko kiva?

Vierailija

Mulla oli löysä paita joka laskostuu hyvin vauvan pään molemmille puolen. Eikä kukaan kiinnittänyt mitään huomiota koko asiaan. Ohi kulkevat eivät edes huomanneet kun imetin tai ohittivat asian saman tien.

Aika lailla saa katsella jos haluaa moisen huomata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse laittaisin vaikkapa  löysän sifonkipaidan ja alle helposti avattavat liivit, vauva voi imeä paidan alla katseilta suojassa. Vaihtoehtoisesti paita, josta helppo rinta ottaa kaula-aukon kautta esille ja omalle olalle/vauvan päälle kevyesti suojaksi ohut huivi tai harso näköesteeksi. Istumapaikaksi ikkunapaikka, jolloin vain toisella puolella on vierustoveri.   

Vierailija

Mä käytin molempien lasten imetysten ajat julkisella paikalla yhdistelmää toppi ja löysähkö paita. Löysä paita laskeutuu niin, ettei tissi näy.

Vierailija

Imetyspaita ja collegetakki/neuletakki/jakku tms. jonka saa vedettyä lisäsuojaksi.

Imetyspaidan kanssa tissistä ei tule näkyviin, kuin nänni ja vähän nännipihaa, jotka tulee vauvan suuhun (jos ei tahalleen kaiva näkyviin sen enempää). Takkia/jakkua saa sitten vedettyä vähän vauvan suojaksi niin malttaa syödä paremmin, sen sijaan että kuikuilisi kaikkea näkyvillä olevaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä kai väliä, sillä ymmärtänet hoitaa imetyksen lentokoneen vessassa?

Ymmärtänet varmaan, että sunkin odotetaan hoitamaan ruokailusi lentokoneen vessassa.

Ps. Väsynyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sellaiset vaatteet, että imetys ei näy! Ei sitä koskaan tiedä, vaikka herra Niitti olisi taas liikkeellä tai joku hänen hengenheimolaisensa. Eikä siitä välttämättä muutkaan matkustaja riemulla katsele. Etkö voi varata matkan ajaksi maitoa pulloon? Kuvittelepa, että viereisellä paikalla istuu joku äijän körmy, joka himokkaasti katselee, kun kaivelet tissiä esiin. Oisko kiva?

Niin et siihenasti kuunnellaan huutoa, kunnes lentoemäntä ehtii lämmittä maidon. Puhumattakaan siitä huoliiko rintaruokityu vauva maitoa ja miten kipeät rinnat äidillä on kun maito pakkautuu rintoihin ylipitkästä imetysvälistä. Mut tpki pullosta syöttäminen olis se paras vaihtoehto.

Vierailija

Käsimatkatavaroihin kannattaa ottaa varapaita niin itselle kuin vauvallekin.

Ei tarvitse matkustaa loppumatkaa puklupaidalla, jos vahinko sattuu.

Vierailija

Mulla oli iso huivi mukana. Tosi kätsää imettää taaperoa nousun ja laskun aikana, niin ei menneet korvat lukkoon. Lapsella ei siis ollut omaa istumapaikkaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat