Vierailija

Ilmianna mukava vanhus tänne! Valitettavasi itse en satu tuntemaan, ahneita kyyliä senkin edestä sekä naapurustosta että muuten.

Kommentit (11)

Vierailija

Äidin isä ja isän vanhemmat. Kaikilla ikää jo +85v ja aivan ihania ihmisiä. Jokaiselta olen saanut apua, tukea ja neuvoja aina ja vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Anoppini! Aina tunkemassa rahaa kouraan kun käydään siellä, vähän noloa mutta olen todennut vuosien varrella että pienemmällä päästään kun vaan kiitetään ja otetaan vastaan. Vaikka välillä aina yritetään sanoa että ei tarvi antaa mitään. Lisäksi auttaa lasten kanssa, sen verran mitä fyysiseltä kunnolta vielä jaksaa. Ikää 76v.

Oma äitini ei ole vielä 70v mutta hän on varmasti sittenkin vielä yhtä auttavainen ja antelias mitä nytkin, 68-vuotiaana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmianna mukava vanhus tänne! Valitettavasi itse en satu tuntemaan, ahneita kyyliä senkin edestä sekä naapurustosta että muuten.

Mitä sinä olet vailla 70-vuotiailta? Eikö sinun pitäisi pärjätä itse ja auttaa muita?

Vierailija

Minun vanhempani. Aina saa apua lastenhoitoon, kun tarvitsee ja auttavat vähän myös rahallisesti satunnaisesti. Molemmat vähän yli seitsemänkymppisiä, mutta loistokuntoisia. Olen todella kiitollinen heille.

Vierailija

Onneksi mun suvun vanhemmat ihmiset  (ja muutkin tuntemani vanhukset) ovat mukavia ja  vieraanvaraisia. Itse eivät enää jaksa kyläillä, mutta ilahtuvat kovasti, kun käydään kylässä. Ja aina välttämättä haluavat tarjota jotain.

chinchi

Kyllä se on just niin että pahimpia kermaperseitä oman navan tuijottajia on n. 60- 75- vuotiaat. Ne vielä vanhemmat sodan (sodan heijastukset) lapsuudessaan kokeneet ovat normaaleja kiitollisia ihmisiä. Muistuttavat enemmän nykyistä 15-30-v ikäpolvea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai, että naapurin vanhukset ei oo antanut sulle rahaa. On ne joo korppikotkia, tai sitten sinä olet. Veikkaan vahvasti jälkimmäistä vaihtoehtoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat