Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko siihen joku psykologinen selitys, miksi näytän peilissä normaalilta mutta valokuvissa paksukaiselta. Varmaan sama ilmiö kun anorektikot näkevät itsensä peilistä lihavina. Itse näen itseni hoikempana. Valokuva kertoo totuuden. Äsken näin itsestäni juhlissa otettuja kuvia ja voi luoja. Pakko alkaa vaan laihduttamaan. Kymmenisen kiloa ylipainon puolella.

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla ihan sama juttu. Peilistä näytän ihan siedettävältä ja joskus jopa normaalivartaloiselta, vaikka ylipainoa on kyllä n. 15kg. Valokuvista totuus (?) sitten näkyy, aivan järkyttävä läski :(

Vierailija

Näytän kuvissa ylipainoiselta vaikka olen normaalipainoinen. Tosin juuri siinä rajalla. Tai no en kaikissa kuvissa, mikä hämmentää entisestään. Peilistä katsoo jopa melko urheilullisen näköinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jep, mulla sama käänteisesti: peilistä näytän olevan hyvässä lihassa, lähestulkoon paksuhko. Mutta auta armias kun joku ottaa kuvan olkapäät paljastavassa paidassa tai bikineissä, näytän niin laihalta että on vaikea uskoa että kuvassa todella olen minä!

Noh, vaikuttaahan tosiaan asento ja valaistuskin paljon.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat