Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sainpas sanottua. Olen ollu paljon tekemisissä lasten kanssa mutta yhtä rasittavaa kitisijää en ole vielä tavannut. Yleensä kaikista muksuista löytyy hyviä puolia vaikka kitisisi enemmän tai vähemmän, mutta tämä tapaus.... huhhuh.
En uskalla varmaan hankkia omia, kauheaa jos sais ite samanlaisen...

Kommentit (5)

Vierailija

Kaikista ei voi pitää, ei aikuisista eikä lapsista. Toivottavasti et kuitenkaan kosta tätä lapselle. Hän ei voi mitään sille millainen hän on tai miten hänet on kasvatettu. Sinä aikuisena taas pystyt päättämään miten käyttäydyt ja näytät tunteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on kans lähipiirissä yks "pikkuneiti" 5 vuotta joka on kyllä niin onnistuneesti paapottu piloille, että lapsi raukka on itsekin ihan pihalla siitä että on ihan samanlainen lapsi kuin kaikki muutkin. Yrittää oikeasti pompotella vieraita aikuisiakin ja jos ei mene läpi, yrittää jollain kierommalla tavalla. En ole oikeasti toista tollasta viä tavannu. Itse yleensä olen vähän välinpitämätön tän lapsen keikailuihin tai kiukunpuuskiin, jolloin hän yleensä näyttää mulle salaa keskisormea tai kieltä. Tuolloinkaan en yleensä reagoi muutoin kun naurahtamalla vähän pilkallisesti, ja siitä hän vasta hermostuukin. Oikeasti, viisi vuotias! Toivon että tuosta kasvaessaan muuttuu, koska muuten mennään huonoon suuntaan ja lujaa.
N25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei voi pitää, ei aikuisista eikä lapsista. Toivottavasti et kuitenkaan kosta tätä lapselle. Hän ei voi mitään sille millainen hän on tai miten hänet on kasvatettu. Sinä aikuisena taas pystyt päättämään miten käyttäydyt ja näytät tunteesi.

Juu, kohtelen kyllä tätä muksua ihan samoin kuin muitakin, vauvasta saakka sille leperrellyt jne, sisälläni vain välillä kiehuu kun se pomottaa kitinällään lähipiiriä kun kukaan ei jaksa sitä kuunnella. Minä olen sit se kenen luona ei vain ole kiva käydä kun en salli että kahvipöydästä vietäis syötävät muualle tai haukkaa yhdestä palasta ja laittaa takaisin ja haukkaa toisesta ja laittaa takaisin jne, enkä anna hänelle herkkuja erikseen ennen kuin aikuisten kahvit on katettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans lähipiirissä yks "pikkuneiti" 5 vuotta joka on kyllä niin onnistuneesti paapottu piloille, että lapsi raukka on itsekin ihan pihalla siitä että on ihan samanlainen lapsi kuin kaikki muutkin. Yrittää oikeasti pompotella vieraita aikuisiakin ja jos ei mene läpi, yrittää jollain kierommalla tavalla. En ole oikeasti toista tollasta viä tavannu. Itse yleensä olen vähän välinpitämätön tän lapsen keikailuihin tai kiukunpuuskiin, jolloin hän yleensä näyttää mulle salaa keskisormea tai kieltä. Tuolloinkaan en yleensä reagoi muutoin kun naurahtamalla vähän pilkallisesti, ja siitä hän vasta hermostuukin. Oikeasti, viisi vuotias! Toivon että tuosta kasvaessaan muuttuu, koska muuten mennään huonoon suuntaan ja lujaa.
N25

Hyi!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat