Vierailija

Tuossa Luona-ketjussa jo todettiin, että sekä kokoomuslaiset että demarit sikailevat härskisti maahanmuuttobisneksessä.

Mitä puoluetta oikein pitäisi rehellisen ihmisen äänestää? Persuistakaan ei oikein ole mihinkään. Kristillisiäkö, vaikka en olekaan uskovainen?

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kristillisiä harkitsevan nuivan on syytä muistaa että Räsänen junaili edellisessä hallituksessa Nerg-ystiksensä virkaansa.

Valitettavasti tällä hetkellä nuivalle ei ole oikein mitään varteenotettavaa puoluetta äänestettäväksi. PS teki ennätyksen takinkäännössä. Suomidemokraatit ... no Olavi Mäenpää joten se siitä.

Vierailija

Viskipuolue joka on vaihtamassa/vaihtanut nimensä voisi olla ok. Se kannattavatko kannabiksen laillistamista vaikuttaa mutta ei se ole ainoa syy mikä vaikuttaa äänestänkö niitä. Kunhan ihmiset tajuaisi olla äänestämätttä näitä riistäjä cokkeleita ja petturi kepuja.

Johanna xx

Äänestäisi Perussuomalaisia, jos nyt olisi vaalit. Eivät persut ole mielipiteitään muuttaneet, heidänkin vaan täytyytehdä kompromisseja, koska eiväthän he oli ainut eivätkä suurin hallituspuolue.

Sitä paitsi Keskusta vasta onkin pettänyt lupauksensa. Esim. Kaikki maanviljelijäthän aina äänestävät Kepua, koska Kepu olevinaan on aina ajanut heidän etujaan, mutta eihän maatalousministeri Tiilikainenkaan lainannut maanviljelijöille 60 milj. Euroa, mitä MTK pyysi, vaikka se olisi tullut tarpeesen, kun eu-tukien maksaminen viivästyy puolella vuodella, ja maanviljelijöiden ilanne on katastrofaalinen, mutta turvapaikanhakijamenoihin sen sijaan löytyi yks kaks 200milj. €

Tiffany (ei kirjautuneena)

Olen arvokonservatiivi enkä siksi voi äänestää vasemmistopuolueita, vaikka muutoin haluaisin. Vihreitä en äänestäisi milloinkaan. En hyväksy sukupuolineutraliteetin hanketta, jossa erityisesti Vihreät ovat kunnostautuneet.

Kristillisdemokraatit sopii minulle joten kuten, olenhan uskossa. Perussuomalaisten "kristillisen siiven" edustajatkaan eivät ole poissuljettu vaihtoehto.

Keskusta on minulle tuntematonta aluetta.

Vierailija

Vihreät ajaa suomen taloudelliseen tuhoon, älkää nyt helvetissä sitä äänestäkö. Ja kun rahat loppuu, niin tuhoutuu luontokin kun ihmisillä ei ole varaa kuluttaa kestävästi. Paras tapa suojella luontoa on pitää talous kunnossa.

Vierailija

Olen arvokonservatiivi ja vasemmistopuolueet on minulle liian liberaaleja.

Ps ei suitsinut ollenkaan maahanmuuttoa ja he tekevät erittäin oikeistolaisia leikkauksia.

Ketä oikein äänestäisi.

Vasemmisto sais päästä hallitukseen estämään yksityistämistä. (Mutta muuten liian liberaaleja. Lisäksi haluaisin perintöveron pois.)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat