Vierailija

Sillä ajatuksella, että sinkkupäivät on ohi....nopeaa vai hidasta lähestymistä?

Kommentit (18)

Vierailija

Suosittelen erittäin suurta varovaisuutta. Liian nopea/tahditon lähestyminen saattaa aiheuttaa pahan kulttuurishokin miehelle joka on noinkin kauan kulkenut omia polkujaan.

Vierailija

Sinä, tai muut naiset ei häntä enää kiinnosta. Todennäköisesti hän saa kaiken sen mitä tarvitsee itseltään, eikä näin kaipaa ketään vierelleen hinattavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No vaikka itse olen ollut myös pitään sinkkuna, niin en kovin paljon riemastu siitä, että tuosta asiasta minua huomauttaa, joku minulle ennestään vieraampi ihminen; tyyliin lähdetkä minun kanssani treffeille kun kukaan muukaan ei taida olla sinusta kiinnostunut. - Toisaalta ei ne lähipiirinkään satunnaiset enemmän ja vähemmän tahdikkaat kommentit sinkkudestani ole useinkaan sen mukavampia; tekikö se edellinen kumppanisi sinusta nirson...  

M51

Niin päättäväisesti ettei aikeesi jää epäselväksi. Itse en ainakaan enää osaisi ihan pieneen vilkuiluun tai hiusten setvimiseen reagoida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suosittelen erittäin suurta varovaisuutta. Liian nopea/tahditon lähestyminen saattaa aiheuttaa pahan kulttuurishokin miehelle joka on noinkin kauan kulkenut omia polkujaan.

5v omia polkuja kulkenut ei välttämättä haluakaan lopettaa omien polkujensa kulkemista vaikka olisikin suhde naisen kanssa. Joten en lähestyisi pyssyt paukkuen kuin joku Justiina komentamaan kotileikkeihin saman katon alle tiukkaan parisuhteeseen.

t. 9v omia polkuja kulkenut m

Vierailija

M51 kirjoitti:
Niin päättäväisesti ettei aikeesi jää epäselväksi. Itse en ainakaan enää osaisi ihan pieneen vilkuiluun tai hiusten setvimiseen reagoida.

Kyllä mä olen tehnyt selväksi, että oon kesällä menossa kalalle hänen kanssaan :)

Ja hän jossain sivulauseessa puhui musta elämänmuutoksena:) mutta.....ei oikein nyt edisty tää homma

Ap

Vierailija

Pese hampaat, hiukset, pinppi ja naama ja ehosta niin, ettei sitä huomaa. Pukeudu siveästi ja asettele paidan alle luotiliivit. Piilota käsiraudat kassiin ja laadi sopivan viaton treffipyyntö vaikka jonkun tärkeän asian varjolla, sekä lista kepeistä ja vihjailemattomista puheenaiheista. Pakkaa piknikkiä varten koriin erilaisia herkkuja. Loput saat hoitaa itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

5v omia polkuja kulkenut ei välttämättä haluakaan lopettaa omien polkujensa kulkemista vaikka olisikin suhde naisen kanssa. Joten en lähestyisi pyssyt paukkuen kuin joku Justiina komentamaan kotileikkeihin saman katon alle tiukkaan parisuhteeseen.

t. 9v omia polkuja kulkenut m

No tähän musta ei oo. Tietää etten haluu kahlita, koska oma vapaus on tärkeää myös mulle. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
M51 kirjoitti:

Kyllä mä olen tehnyt selväksi, että oon kesällä menossa kalalle hänen kanssaan :)

Ja hän jossain sivulauseessa puhui musta elämänmuutoksena:) mutta.....ei oikein nyt edisty tää homma

Ap

Sinuna kyselisin siitä kalareissusta että joko lähdetään. Siellä sitten tapahtuu muutakin kuin kalastamista jos on tapahtuakseen. En vetäisi kovin pitkällisiä tulkintoja elämänmuutospuheista, te naiset luette joskus rivien välistä paljon sellaista mitä me miehet emme ole edes älynneet sinne laittaa ;)

Menkää nyt vaan sinne kalaan ja katsokaa alkaa se keikuttaa teidän molempien venettä.

t. 9vopkm

Vierailija

Pitääkö tommonen siis huomioida jotenkin, onko jollaintapaa "erityistapaus" jos on ollut viisi vuotta sinkkuna?

Pitäisikö miesten lähestyä minuakin jotenkin erillätavoin, koska mä oon ollut 6 vuotta sinkku?
Vai koskeeko tuo vain miehiä?

M51

Vierailija kirjoitti:
M51 kirjoitti:

Ap

Hänellä on luultavasti vuosien mittaan muotoutuneita omia kuvioita ja rutiineja paljonkin. Niihin ei kannata heti ruveta kietoutumaan mukaan vaan alkaa kehitellä jotain uusia, vain teidän välisiänne juttuja. Jos hän ei osoita kiinnostusta niin harkitse kannattaako lopettaa koko suhde.

Vierailija

Eihän 5 vuotta ole aika eikä mikään. Moni meistä palstalassukoista ja muista ikisinkuista on ollut vailla naista jo esim. 30 tai 40 vuotta. Tähänastisen elämän ainoa kosketus pinppiin tapahtui oman syntymän yhteydessä.

Vierailija

Ripottelet miehen kulkureitille pientä suolaista syötävää esim. pähkinäpusseja, sipsejä, proteiinipatukoita. Muutaman viikon kuluttua voit yrittää pitää kädessä kelmusämpylää ja kahvimukia, katsot tuleeko mies yhtään lähemmäksi. Juot vain rauhassa omaa kahviasi ja vältät suoraa katsekontaktia. Voit vähän pöyhiä omia hiuksiasi ja katsoa, että asetut tuulenvireeseen puhtain hiuksin. Muutaman päivän kuluttua voit pudottaa lehden urheilusivut maahan ja katsoa käykö mies syöttiin kiinni.

Jatkat lähestymistä systemaattisesti ja pidät kämmenet koko ajan avoimina mieheen päin, ei sormuksia, ei jengitatuointeja. Illan viiletessä pidät lähelläsi kahvia ja konjakkia, hönkäilet jälkeen tuuleen. Rapistelet käsilaukkuasi missä on kunnolla riihikuivaa käteistä ja sarja maksukortteja, ei yhtään Zalandon laskua tai Lindorffin kirjettä. Se vie aikaa saavuttaa miehen luottamus mutta varovaisella, avoimella ja yhteiskuntakelpoisella lähestymistaktiikalla se saattaa onnistua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51 kirjoitti:

Ap

Sinuna kyselisin siitä kalareissusta että joko lähdetään. Siellä sitten tapahtuu muutakin kuin kalastamista jos on tapahtuakseen. En vetäisi kovin pitkällisiä tulkintoja elämänmuutospuheista, te naiset luette joskus rivien välistä paljon sellaista mitä me miehet emme ole edes älynneet sinne laittaa ;)

Menkää nyt vaan sinne kalaan ja katsokaa alkaa se keikuttaa teidän molempien venettä.

t. 9vopkm

Kuules poikamies, ei pidä sanoa mitä ei tarkoita :D.....mä nyt toivon että tässä ei oo miehen alemmuuskompleksista kyse...."sä varmaan kuulet joka ilta miten kaunis sä oot" -ettei nyt vaan aattele että ei kelpaa mulle :D....

Ap

Vierailija

"On varmaan puutteessa. Lähtisin liikkeelle seksistä ja antaisin tilanteen kehittyä omalla painollaan." - Saisit ainakin minut -jo verraten pitkään sinkkuna pysyneen miehen- hieman sanosinko säikähtämään. Olen varmaan niin sanotusti puutteessa, mutta toisaalta minulla ei ole mikään erinomaien kiire päästä paneskelemaankaan heti; pelkään , että en "heti" tiedä mitä tehdä, joten se, että onnistuisin heman tutustumaan yleisemmin naiseen paremmin saattaisi olla omiaan parantamaan seksiä, meidän molempien kannalta; tarvitsisin pientä lämmittelyä rentoutuakseni.   

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ripottelet miehen kulkureitille pientä suolaista syötävää esim. pähkinäpusseja, sipsejä, proteiinipatukoita. Muutaman viikon kuluttua voit yrittää pitää kädessä kelmusämpylää ja kahvimukia, katsot tuleeko mies yhtään lähemmäksi. Juot vain rauhassa omaa kahviasi ja vältät suoraa katsekontaktia. Voit vähän pöyhiä omia hiuksiasi ja katsoa, että asetut tuulenvireeseen puhtain hiuksin. Muutaman päivän kuluttua voit pudottaa lehden urheilusivut maahan ja katsoa käykö mies syöttiin kiinni.

Jatkat lähestymistä systemaattisesti ja pidät kämmenet koko ajan avoimina mieheen päin, ei sormuksia, ei jengitatuointeja. Illan viiletessä pidät lähelläsi kahvia ja konjakkia, hönkäilet jälkeen tuuleen. Rapistelet käsilaukkuasi missä on kunnolla riihikuivaa käteistä ja sarja maksukortteja, ei yhtään Zalandon laskua tai Lindorffin kirjettä. Se vie aikaa saavuttaa miehen luottamus mutta varovaisella, avoimella ja yhteiskuntakelpoisella lähestymistaktiikalla se saattaa onnistua.

Tämä! Repesin täysin :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat