Vierailija

Itse lukisin varmaan mielellään poliittista historiaa. Minulla on akateeminen koulutus, mutta historia on alkanut kiinnostaa yhä enemmän.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulla on maisterin tutkinto vuosien takaa, ja olen tässä etsiskellyt jotakin kivaa perusopintokokonaisuutta, jota voisin suorittaa etänä. Kasvatustieteiden perusteet jo tein. Ei vain tunnu löytyvän mitään sellaista, mitä voisi aloittaa jo kesällä.

Vierailija

Filosofiaa ja fysiikkaa. Ovat aina kiinnostaneet minua, mutten ole pystynyt niihin panostamaan suuntauduttuani jo lukiossa toisiin aineisiin ja omien opiskelujen vietyä kaiken huomion.

Vierailija

Historiaa varmaan. Historian perusopinnot on jo kasassa ja ehkä historian aineopintoja alan opiskelemaan syksyllä avoimessa yliopistossa jos nyt en pääse opiskelemaan mihinkään. Toivottavasti pääsisin.

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija

Varmaan kielien tulkkausta (konferenssitulkkausta), oikeustiedettä, kansainvälisiä suhteita tai maantiedettä. Oikeuspsykologia olisi äärettömän kiinnostavaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan kielien tulkkausta (konferenssitulkkausta), oikeustiedettä, kansainvälisiä suhteita tai maantiedettä. Oikeuspsykologia olisi äärettömän kiinnostavaa!

Missä avoimessa on tulkkausta tarjolla?

Vierailija

Kieliä, ravitsemustiedettä, sosiaalipedagogiikkaa, sosiologiaa ja psykologiaa. Ehkä kasvatustiedettä, lääketiedettä ja jotain historiaa myös. Ihmiset ja niiden toiminta kiinnostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kuules en alkanut yhtä keskustelua varten tarkistamaan löytyykö Suomen avoimista tulkkausta :) Jossitteluahan tämä on. /7

Vierailija

Lääketiedettä. En mitään kemian tai fysiikan juttuja (sikälimikäli niitä kuuluu pakollisiin opintoihin), mutta ihmisen anatomia kiinnostaa. Olen viime aikoina tajunnut miten vähän siitä tajuan. Musta olis ihan perusteltua haluta tietää, mistä omassa kropassa on kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No kuules en alkanut yhtä keskustelua varten tarkistamaan löytyykö Suomen avoimista tulkkausta :) Jossitteluahan tämä on. /7

No kuules pitäisi sitä vähän olla kärryillä keskustelun aiheesta ennen kuin rupeaa keskustelemaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat