Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeuttille ei voi antaa palautetta, koska hän määrittelee kaiken kritiikin transferenssiksi

Vierailija
22.05.2016 |

Eli tunteiden kohdistamiseksi terapeuttiin.

Kun sanoin että en koe tulleeni erityisen läheiseksi hänen kanssaan, hän kuittasi sen sanomalla että ehkä minua pelottaa kiintyä.
Kun kerroin niistä asioista mitkä olisivat mielestäni voineet sujua paremmin terapiaprosessin aikana, terapeutti sanoi että voisiko olla niin, että minua suututtaa ja ahdistaa terapiaprosessin edessä oleva loppuminen.

Psykedeelinen olo tulee, kun kaikki onkin vain tiedostamatonta "terapeutin rakkauden" kaipuuta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta molemmat ovat oikeassa yhtä aikaa, ja molemmissa on syynsä, miksi terapiaprosessi ei edennyt. Vastuu sen tajuamisesta olisi minusta terapeutilla. Hänen pitäisi nähdä, ettei hänen puheensa nyt vain auta asiakasta, jolle se on lässytystä, ja että hänen metodinsa tai näkemyksensä ei riitä. Minulla on asiakkaana siitä kokemusta, kun terapeutti ei tajua, että olen kasvanut narsistisesti toimivien aikuisten kanssa, niin eihän se miten hän minua neuvoo kauhean syvälle auttanut. Koska se olisi pätenyt ja auttanut terveiden ihmisten kanssa tekemisiin joutuessa, jos hekin olisivat muuttuneet minun mukanani (minun muuttuessa) mutta ei narsistisesti ajattelevien.

Vierailija
22/22 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti projisoi sinuun omat frustraatiot heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme