Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja exällä heti toinen, joka oli yhteinen kaveri

Jätetty
22.05.2016 |

Omia kokemuksia ym kaipailisin tähän monimutkaiseen tilanteeseen.
Eli kaksi viikkoa sitten päättyi noin 2,5 vuoden suhde poikakaverin toimesta. Ero tuli itselle yllätyksenä ja en olisi halunnut päättää suhdetta noin vain ilman keskusteluja. Exä oli kuitenkin asiat jo itsekseen pohtinut eikä halunnut enää yrittääkään. Tunteet oli kuulema hiipuneet viimeisimpien kuukausien aikana. Tiedän ettei suhteemme ollut täydellinen hieman eri elämäntilanteiden takia koska meillä oli kolmen vuoden ikäero joka näin nuorilla tekee isommat erot. Olimme tunteneet kuitenkin saman harrastuksen kautta ja lopulta päädyimme seurustelemaan. Suhde toimi vaikka suhteen vanhempana osapuolena välillä olisin kaivannut asioita jotka eivät olleet vielä mahdollisia.
Jos ero olisi ollutkit mutkaton, niin erosta selviäminen olisi helpompaa. Tilanteeseen liittyy kuitenkin toinen tyttö samoista treeneistä harrastuksen parista. Exä oli viestitellyt tälle tytölle päivittäin jo kolmen kuukauden ajan ja olin ottanut asian useamman kerran esille, että se häiritsee. Vakuutteli ettei ole huolehdittavaa ja että rakastaa minua. Erotessa otin aiheen taas uudestaan esille, koska siinä vaiheessa tajusin ettei muut eron syyt olleet tarpeeksi merkittäviä että niistä ilman puhumista tehtäisiin eropäätös yksinään. Myönsi sitten lopulta että oli vähän ihastunut siihen toiseen. Koska olimme kaikki kolme treenien kautta kavereita ja kulkeneet kotimatkatkin usein yhdessä, sovimme että exä kertoo ensin tilanteen sille tytölle ja keskustelen itse sitten myös hänen kanssaan koska halusin kuulla tilanteen toisenkin kannalta. Tyttö tunnusti myös ihastuneensa mutta viestitelleen silti ihan kaverina vaikka "kiusallaan" laitetut viestit saattoivatkin kuulostaa flirttailulta.
Kaikesta hankalan tekee että itse olen joka arki-ilta valmentamassa ennen omia treenejä joten jos vaa exä tai toine tyttö treeneihi tulee nii en voi olla heitä näkemättä. Nopeasti en halunnut pitää vihanpitoa tai mykkäkoulua exän kanssa treeneissä kun ei siltä itestä tuntunu et tarvisi. Sovimmekin että toiselle voi sanoa hei ja kysellä vaikka kuulumisiakin. Nyt tulehtui kuitenkin välit kumpaankin niin pahasti kun kuulin exän kanssa jutellessa että ovat jopa kehdanneet päättää yrittää sen tytön kanssa vaikka tilanne onkin hankala. Onneksi kesä tulee ja ei munkaan tarvi niitä nähä treenien puolesta paljoakaan. Alun perin erossa exä vasta lopuksi uskalsi tunnustaa tunteiden laimenneen. Hänelle sanoinkin ettei ole ihme jos suhde parissa vuodessa on kerennyt arkistua ja sitten löytyy joku tyttö jonka kanssa juttu luistaa niin jos keskittyy vaan uuteen eikä huolla nykyistä nii eiköhän siinä tunteet vähän ala muuttua. Yritti muka yksin saada omat tunteet palaamaan mut eihän tilanne mihinkään muutu jos viestittely toisen kanssa vain tihenee ja asioista ei jutella parisuhteessa. Aiemminkin kuulema pienet ihastumiset mennyt ohi ilman et on tarvinu käytöstä muuttaa toista kohtaan. No, eipä ole aiemmin noin alkanu kenenkään kanssa viestitellä ja henkistä suhdetta luomaan nii ois pitäny tajuta hänenki et nyt tarttis jotain tehä mut uutuuden viehätys vei exän sit mukanaan... Itse olen hetken pohdinnan jälkeen ottanut itseä häiritsevät asiat esille mutta jos toinen ei tee samoin niin hankala on kehittää suhdetta yksin toispuoleisesti :(
Luin paljon keskustelupalstoja tässä eron jälkeen ja useassa oli puhetta siitä ettei mies jätä ellei uutta olisi jo katsottuna. Halusin jakaa oman tarinani kun vaikka useissa keskustelupalstojen aloituksissa oli samankaltaisuuksia niin mikään ei kuitenkaan vastannut tätä omaa tilannetta. En olis ikinä kuvitellu et niin ihana poikaystävä pystyi muuttumaan niin et saattoi vaan pakata kamat, erota ja vaihtaa toiseen :'(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä edelliseen lisätäkseni.. Exä tosiaan väitti vanhemmilleen viettävänsä vapun jonkun koulukaverinsa kanssa koska ei halunnut alkaa selittelemään, kuka tämä toinen tyttö on... Jos olis ihan puhtaat jauhot pussissa nii ois voinu rehellisesti sanoa mut patologinen valehtelija nii minkä sille voi. :p

-ap

Vierailija
22/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä tyttö!  Sinä pääset tästä yli tai oikeastaan olet jo päässyt ;)  Muista tämä: nuo kaksi tulevat vielä kokemaan itse tekonsa seuraukset, he todella ansaitsevat toisensa. Kun suhde ei ala ns. rehellisesti, siinä on niin paljon painolastia mukana, että vaikeaa tulee olemaan luottamuksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eväsi on petturi ja hyvä että sulla on elämä edessä ilman moista. Löydät kyllä uudenkin. Pidä nyt hauska kesä - retkille, matkoille, festareille. Rentoudu, ota arskaa... UI...

Höpö höpö mikään petturi ole. Laittoi vain suhteen poikki kun löysi paremman naisen, se mitään pettämistä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän