Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehtelee/kertoilee taruja kaikesta...hävettää!

Vierailija
22.05.2016 |

Miehelläni on tarve valehdella asiat paremmiksi, ongelmat pienemmiksi....kunhan pääsee vaan kuin koira veräjästä tilanteesta. Se valehtelee kaikille, jopa mun vanhemmille. Teemme yhdessä töitä ja jopa tärkeistä työasioistakin se keksii juttuja, vääristelee niitä toisten sanomiksi. Eikä ole milläänsäkkään kun jää niistä kiinni.
Mua alkanut ottaan päähän aina vaan enemmän, ja hävettämään.
Saako sitä lopetettua millään? siis valehtelua, ei äijää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tarvitsee teraoeutin apua, koska kukaan ei usko sen juttuja. Jos ei ota kuuleviin korviin niin sanot että ero tulee että napsahtaa. Miten sä kestät tuollaista?

Vierailija
2/3 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut elämäni varrella useampia valehteluun taipuvaisia ihmisiä, ja huomannut heissä sen yhtenevän piirteen, että he tuppaavat pitämään muita ihmisiä typerinä ja kohtelemaan näitä välineinä. Viimeisin tuttavuuteni oli käytökseltään suorastaan narsistinen. Valehtelu ei siis ole tullut yksin, vaan lisänä on ollut aina muunkinlaista asosiaalista käytöstä. 

Huomaatko miehessäsi sellaisia piirteitä, kuten että hän olisi taipuvainen vähättelemään sinua tai kilpailemaan kanssasi valehtelemalla kaiken aina itselleen hienommaksi ja paremmaksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo kirjoitti:

Olen tuntenut elämäni varrella useampia valehteluun taipuvaisia ihmisiä, ja huomannut heissä sen yhtenevän piirteen, että he tuppaavat pitämään muita ihmisiä typerinä ja kohtelemaan näitä välineinä. Viimeisin tuttavuuteni oli käytökseltään suorastaan narsistinen. Valehtelu ei siis ole tullut yksin, vaan lisänä on ollut aina muunkinlaista asosiaalista käytöstä. 

Huomaatko miehessäsi sellaisia piirteitä, kuten että hän olisi taipuvainen vähättelemään sinua tai kilpailemaan kanssasi valehtelemalla kaiken aina itselleen hienommaksi ja paremmaksi? 

Olipa tuttua! 

Muut ihmiset ovat tyhmiä ja saamattomia. Työkaverit ihan surkeita. Vähättelee myös minua ja sukulaisiani. Tapaa heitä vain jos haluaa jotain tietoja tai on mahdollisuus saada jotain palvelusta tms. Häntä pitäisi olla aina kehumassa. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi