Vierailija

Jo pelkästään lyhyys on seksikästä, mutta monet lyhyet miehet ovat paremman näköisiä kasvoiltaankin kuin pitkät miehet.

Minunlaisiani ei paljon taida olla.

• ylös 8
  • alas 5

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jo pelkästään lyhyys on seksikästä, mutta monet lyhyet miehet ovat paremman näköisiä kasvoiltaankin kuin pitkät miehet.

Minunlaisiani ei paljon taida olla.

Naisena netissä esiintyviä lyhyitä miehiäkö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet todellakin ainutlaatuinen hottentottimies.

Tämähän todistaa sen, kuinka ainutlaatuinen olen, kun mieheksi luullaan. Harmi vaan ettei luulo ole tiedon väärti.

Ap

Vierailija

On mulle aina seuraa on löytynyt, vaikka olen hyvin lyhyt. Se tuntuu kovasti suututtavan tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija

Onko tarkoituksenaan tuoda ilmi kuinka uniikki lumihiutale olet? Vähän sama juttu kun kertoisi olevansa vegaani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tarkoituksenaan tuoda ilmi kuinka uniikki lumihiutale olet? Vähän sama juttu kun kertoisi olevansa vegaani.

On. Tuon sen ilmi säännöllisesti, niin ei koskaan tule tunnetta että olisi täysin turha elollinen.

Ap

Vierailija

Olen 183 cm, ulkonäköä ei ole kehuttu mies, ja pidän itseäni lyhyempiä ja pidempiä naisia seksikkäämpinä kuin koivua sateen jäljiltä.

Vierailija

Lähes jokainen nainen lienee kyllä "kauniiksi kehuttu ", etenkin tavallisen näköiset ja nätit. Ainoastaan todella rumia tai liian kauniita jätetään kehumista (=tietää itsekin olevansa ruma/kaunis ja seksin saamiseen tältä naiselta ei ole halua/mahdollisuutta).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähes jokainen nainen lienee kyllä "kauniiksi kehuttu ", etenkin tavallisen näköiset ja nätit. Ainoastaan todella rumia tai liian kauniita jätetään kehumista (=tietää itsekin olevansa ruma/kaunis ja seksin saamiseen tältä naiselta ei ole halua/mahdollisuutta).

No halusin asiasta mainita juuri siksi, ettei minun oleteta olevan ruma, joka "joutuu tykkäämään" lyhyistä miehistä, jotka eivät ole yleisesti niin haluttuja.

Ap

Vierailija

Joskus kauan sitten minulla oli mesekaverina muistaakseni 14v tyttö, joka sanoi pitävänsä lyhyistä pojista. Se tapahtui joskus aamulla.

Vierailija

Nykyinen poikaystäväni on reilusti alle 170 cm. Ihan hyvä mies tuo on kaikin puolin, ei se ole pituudesta kiinni. Oikeastaan tosi mukavaa, kun on kasvot samalla korkeudella, voidaan käyttää toistemme vaatteita, polkupyöriä, autoa ei tarvitse säätää joka kerta jne. Edelliset poikaystävät ovat olleet 185-195 cm pitkiä, ja minusta siinä oli oikeastaan enemmän huonoja kuin hyviä puolia. Niska kipeänä ylös tuijottamisesta ja näkee toisesta lähinnä sieraimet. Mutta en minä pitkääkään miestä pituutensa takia hylkäisi.

Silmää miellyttävät kumpikin ihan saman verran, minusta miehen viehättävyys on ihan muista asioista kiinni. Katseenkestävä naama ja kroppa ja loput on käytöksestä kiinni.

Vierailija

Mä olen nuoresta tytöstä lähtien tavannut iskeä silmäni niihin lyhyempiin miehiin, jotka ovat vankkatekoisia. Ei tästä voi muuta päätellä kuin että ainakaan pituus ei ole minulle este eikä hidaste. 

Kasvojen komeudesta en kyllä tiedä... eiköhän niitä rumia, kauniita ja kaikkia siltä väliltä löydy kaikist kokoluokista. 

Itse olen päälle 170 senttinen linnunluinen kirahvi jota ei ainakaan rumaksi voi sanoa. 

Vierailija

Olen itse lyhyt ja mietin haluaisinko naisen, joka pitää erityisesti juuri lyhyistä miehistä. Ihannetilanne olisi se, ettei sillä olisi väliä. Vähän niin kuin esim. isorintainen nainen ei erityisesti halua miestä, jolla on pakkomielle isoista rinnoista. Sitä haluaa kumppanin, joka tykkää juuri sun persoonastas. Mutta mistä sen voi koskaan sitten tietää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen itse lyhyt ja mietin haluaisinko naisen, joka pitää erityisesti juuri lyhyistä miehistä. Ihannetilanne olisi se, ettei sillä olisi väliä. Vähän niin kuin esim. isorintainen nainen ei erityisesti halua miestä, jolla on pakkomielle isoista rinnoista. Sitä haluaa kumppanin, joka tykkää juuri sun persoonastas. Mutta mistä sen voi koskaan sitten tietää?

Eikö me kaikki ensisijaisesti toivota, että meidän kanssa ollaan ensisijaisesti meidän persoonan takia? 

No mutta. Itselle oli yllätys sekä se, että lyhyt deittini (nykyinen avomieheni) kertoi pitävänsä naisen pituutta seksikkäänä. Vielä suurempi yllätys oli se, että mä pidin siitä. Tunsin itseni haluttavammaksi kuin koskaan aiemmin. Vaikka mulla on kaikki muut ulkoiset avut aina olleet kunnossa ja jotkus osat jopa erittäin kunnossa, niin totta kai mä olen pitkänä tyttönä aina toivonut olevani lyhyempi, koska lyhyet ja muutenkin pienet tytöt ovat enemmän miesten mieleen. 

t. se kirahvi 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.