ehkä lähistöllä on ollut joku tapahtuma josta ihmisiä on tullut kauooaan. jos sinulle tulee joku paaikallislehti, niin vilkaiset sitä. siitä voi selvitä, onko aalueella ollut tapahtumia, joihin tulee paljon ihmisiä.
S-ryhmän kaupoissa saa nykyään 21-23 ostaa laputetut tuotteet 60% alennuksella. Ainakin tuossa lähi-Prismassa ja Alepassa näkyy ysin jälkeen aika paljon opiskelijoita, eläkeläisiä ym vähävaraisia.
S-ryhmän kaupoissa saa nykyään 21-23 ostaa laputetut tuotteet 60% alennuksella. Ainakin tuossa lähi-Prismassa ja Alepassa näkyy ysin jälkeen aika paljon opiskelijoita, eläkeläisiä ym vähävaraisia.
60%?!? Oliko typo?
Ja minä olen ap, hei vain kansalaiset, kumartakaa💜
Eli suomeksi mitä vitun vittua.
Puoli kymmenen ruuhka..
Ehkä siellä oli vitun ruuhka?
Mietin samaa...
Puoli kymmenen? Mikä kauppa on niin myöhään auki?
About kaikki ruokakaupat?
No ei fuck ole. Klo 21:00 ne menee kiinni. Myyjät enää sen jälkeen vipeltää siellä kaupassa.
ehkä lähistöllä on ollut joku tapahtuma josta ihmisiä on tullut kauooaan. jos sinulle tulee joku paaikallislehti, niin vilkaiset sitä. siitä voi selvitä, onko aalueella ollut tapahtumia, joihin tulee paljon ihmisiä.
Myöhästyneet kaljanostajat jotka pettyvät kun ei saakaan enää
60%?!? Oliko typo?
Ja minä olen ap, hei vain kansalaiset, kumartakaa💜
Ei ole normaalia tuossa kaupassa. 'Pari' kertaa olen ollut siihen aikaan shopping ruokaa.
Ei mikään.