Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Noniin. Eli ensin seksimme sujui miehen puolelta leppoisasti (esileikki minimissään, mies jyystää, saa orgasmin, nukahtaa) kun otin asian puheeksi hän sanoi vähän vaikeasti että hänen mielestään orgasmi on jokaisen omalla vastuulla. Ihmetellen kysyin mistä hän tällaista on oppinut, hän mutisi että no eikö se ole ihan yleinen tieto? No, päätin sitten kokeilla mieheni toiveita ja aloin hieromaan itseäni seksin aikana. Klitorista hieromalla tulen kuitenkin todella nopeasti, oli omat sormet tai jonkun muun. Orgasmin saatuani pussaan miestäni rauhoittavasti, yleensä käyn vessassa nopeasti ja alan nukkumaan. Mies on aivan pillastunut nykyään, kun hän ei kerkeä tulemaan. Olen sanonut että jos ei seksi ole vastavuoroista ja jokainen on Vastuussa Omasta orgasmistaan, en ole tilivelvollinen hänen orgasmistaan.... Nyt kumminkin pitäisi ajatella häntäkin :O Olen sanonut ystävällisesti että hän voi vaikka käsin hoidella myös itsensä?
Miehet on ihme vempuilijoita välillä, ota siitä sitten selvää...

• ylös 163
  • alas 6

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Sinä siis luikertelet pois miehen alta kun mies vielä pumppaa menemään ja painelet kuselle?

• ylös 32
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinä siis luikertelet pois miehen alta kun mies vielä pumppaa menemään ja painelet kuselle?

Joo, usein käyn kusella tämän jälkeen:)
Ap

• ylös 51
  • alas 1
Vierailija

juuri näin. enää muutama nainen joka toimii tällä tavalla ja tilastollinen tasa-arvo on toteutunut :D

• ylös 56
  • alas 2
Vierailija

Mä en pysty kusemaan heti orgasimin jälkeen, kuten ei useimmat naiset, koska klitoris on niin turvonneessa tilassa

• ylös 7
  • alas 49
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty kusemaan heti orgasimin jälkeen, kuten ei useimmat naiset, koska klitoris on niin turvonneessa tilassa

Aijaa?:o en tiennytkään että se jollain tekee tollasta.
Ap

• ylös 40
  • alas 1
Vierailija

[quote=Vierailija]Haha, mies saa kokea miltä ap:sta tuntuu. Hyvä![/quote

Periaatteessa, joo...Mutta kypsät aikuiset olisivat keskustelleet aiheesta ja oikoneet tälläisen yleisen väärin käsityksen.. Ei mies kuitenkaan väärässä ole, kun tuota kuulee paljon sanottavan.

Kaunko meinaisit tätä tatiikkaa käyttää? 

• ylös 3
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aijaa?:o en tiennytkään että se jollain tekee tollasta.
Ap

Itse asiassa suurin osa naisista voi käydä pissalla orgasmin jälkeen. Toki joutuu ponnistamaan hieman enemmän. Lisäksi se on suositus että käy pissalla seksin jälkeen huuhtoakseen pöpöt pois

• ylös 63
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Just oikein. Sitä saa mitä tilaa. Vai onko miehen saaminen jotenkin eriarvoista? Jos mies on niin pälli että sanoo jotain noin typerää niin kestäköön seuraukset. Ap teki juuri niinkuin mies toivoi. Hoiteli oman osuutensa ja siinä se. Juuri kuten mieskin aikaisemmin. Voi olla että miehen mieli muuttuu tulevaisuudessa ja hän ymmärtää että seksissä on kaksi ihmistä.

• ylös 73
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
juuri näin. enää muutama nainen joka toimii tällä tavalla ja tilastollinen tasa-arvo on toteutunut :D

Ja tämän jälkeen miehet runkkaa itsensä vessapaperin sijaan johonkin toiseen naiseen. Kyllä tämäkin tasa-arvo kääntyy naista vastaan kuten muutkin tasa-arvoon liittyvät kysymykset.

Ei huono, ap...mutta  kuinka kauan se toimii onkin sitten jo toinen tarina. Seksin kun pitäisi olla ihan jotain muuta kun sukupuolten välistä sotaa. 

• ylös 2
  • alas 47
Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Haha, mies saa kokea miltä ap:sta tuntuu. Hyvä![/quote

Periaatteessa, joo...Mutta kypsät aikuiset olisivat keskustelleet aiheesta ja oikoneet tälläisen yleisen väärin käsityksen.. Ei mies kuitenkaan väärässä ole, kun tuota kuulee paljon sanottavan.

Kaunko meinaisit tätä tatiikkaa käyttää? 

En mä tiedä onko mulla nyt mikään "taktiikka" käytössä:) mutta mähän yritin keskustella ja toimin miehen vastauksen tavoin?
Ap

• ylös 49
  • alas 1
Vierailija

Mitäs jos vaan eroisitte sovinnolla, jos se noin h*lvetin vaikeeta on.

K*sipäitä kumpikin.

• ylös 2
  • alas 33
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja tämän jälkeen miehet runkkaa itsensä vessapaperin sijaan johonkin toiseen naiseen. Kyllä tämäkin tasa-arvo kääntyy naista vastaan kuten muutkin tasa-arvoon liittyvät kysymykset.

Ei huono, ap...mutta  kuinka kauan se toimii onkin sitten jo toinen tarina. Seksin kun pitäisi olla ihan jotain muuta kun sukupuolten välistä sotaa. 

Kyllä kyllä, mutta pitää siinä seksissä ottaa nainenkin huomioon, eikö?:) Vai ratkeaako "sukupuolten välinen sota" niin että lipsutaan entiseen, miehen miellyttämiseen uikuttaen hiljaa?;D ja tuosta pettämisestä... Antaa mennä sitten, takaisin en huoli :-*

• ylös 35
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vaan eroisitte sovinnolla, jos se noin h*lvetin vaikeeta on.

K*sipäitä kumpikin.

Se on tietysti kova pala että me kusipäänaiset otetaan se mikä meille kuuluu:)
Ap

• ylös 40
  • alas 1

Sivut