Vierailija

Itselläni on ollut tällainen nyt muutaman vuoden enkä tiedä pitäisikö leikata lyhyemmäksi? Hiukset nippanappa ylettävät olkapäille ja ovat kiharammanpuoleiset, eli mistään kauheasta likaisesta heviletistä ei ole kyse. Ainiin ja olen siis 22v jos tämä vaikuttaa asiaan.

Kiinostaa nyt muiden mielipiteet, onko man bun jo ihan out?

• ylös 9
  • alas 2

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun 2-vuotiaalla on miesputtura, ja se on todellakin in.

No ohhoh, itsehän olin 2-vuotiaana vielä täysin kalju :D 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aina kun nään kaupungilla tms. paikassa man bunin tekisi mieli taikoa sakset ja mennä leikkaamaan se tupsu.

• ylös 10
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 2-vuotiaalla on miesputtura, ja se on todellakin in.

No ohhoh, itsehän olin 2-vuotiaana vielä täysin kalju :D 

AP

Mun molemmilla lapsilla tukka kasvaa niin että kohisee. Mutta tuo 2-vuotias on sekä erittäin herkkä että melkoisen vilkas, joten en uskalla leikata tukkaa. Hänen ollessaan pienempi leikkasin hiuksia päiväuniaikaan :) Nyt ei enää onnistu. Joten miesputtura it is.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina kun nään kaupungilla tms. paikassa man bunin tekisi mieli taikoa sakset ja mennä leikkaamaan se tupsu.

Aina kun minä nään kaupungilla pitkähiuksisen naisen niin tekee mieli saksilla leikata hänen tukkansa käytännölliseksi mammatukaksi. Ollaankohan me vähän sielunsisaruksia hei!

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Minulla oli se jo 2003. Lyhyemmäksi leikkasin joskus 2008, kun alkoi kyllästyttää. Sanoisin olevani muodin edelläkävijä.

M34

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aina kun minä nään kaupungilla pitkähiuksisen naisen niin tekee mieli saksilla leikata hänen tukkansa käytännölliseksi mammatukaksi. Ollaankohan me vähän sielunsisaruksia hei!

:D Hyvä hyvä! T: miesputturalapsen äiti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tällainen mielikuva mulla onkin naisten mielipiteestä miesnutturasta! Siksi täällä kyselenkin että pitäisikö nyt miettiä leikkauttamista vai olla välittämättä muiden ajatuksista. 

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tällainen mielikuva mulla onkin naisten mielipiteestä miesnutturasta! Siksi täällä kyselenkin että pitäisikö nyt miettiä leikkauttamista vai olla välittämättä muiden ajatuksista. 

AP

Pitää olla välittämättä muiden ajatuksista.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Riippuu oletko alfa vai beta. Jos olet alfa niin tosi sexy. Jos olet beta, niin oksu hyi. Ja koska kyselet mielipidettä täältä, niin et ainakaan alfa ole, koska alfat ei kysele mammojen mielipiteitä, joten olet beta, joten oksu hyi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu oletko alfa vai beta. Jos olet alfa niin tosi sexy. Jos olet beta, niin oksu hyi. Ja koska kyselet mielipidettä täältä, niin et ainakaan alfa ole, koska alfat ei kysele mammojen mielipiteitä, joten olet beta, joten oksu hyi.

Nyt kyllä repesin :D Pitää varmaan alkaa kehittämään niitä alfaominaisuuksia niin hiuksetkin rupeavat näyttämään paremmilta. 

AP

Vierailija

Toisille sopii, toisille ei. Pääsääntöisesti tykkään, sitäpaitsi siitä on kiva tukistaa. Ei tietenkään liian kovaa.

Vierailija

Suurin piirtein kaikki pitkähiuksiset miehet ovat siivottomia turnakkeita. Hyvin leikattu puhdas tukka on aina in, mutta nutturat kuuluvat mummoille (jos edes heillekään enää) ja ponnarit pikkutytöille. Keski-ikäisellä naisellakin ponnari on typerä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suurin piirtein kaikki pitkähiuksiset miehet ovat siivottomia turnakkeita. Hyvin leikattu puhdas tukka on aina in, mutta nutturat kuuluvat mummoille (jos edes heillekään enää) ja ponnarit pikkutytöille. Keski-ikäisellä naisellakin ponnari on typerä.

Kerrohan nyt, tyylipoliisi, mitkä hiustenkiinnitystavat ovat sallittuja aikuisille naisille, jos sekä nutturat että ponnarit ovat poissa laskuista? Letitkö vain?

• ylös 11
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.