Vierailija
  • ylös 8
  • alas 4

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Uskomatonta, miten näihin riittää aina osallistujia. Kai sitä julkisuuteen on pyrittävä keinolla millä hyvänsä, jos ei lahjoja muuhun ole.

• ylös 11
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei oo totta. Eihän noista YKSIKÄÄN ollut kurvikas. Se, että on isot tissit ei tee kenestäkään yksistään kurvikasta vaan kurvikkaalla pitäis olla mielestäni tiimalasi kroppa. Noi tais kaikki olla lähinnä omenoita.

• ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Heh, tuo Sari Holm on kuin ilmetty minä. 

Kohta alkaa puhelin laulaa, kun kaverit kysyy olenko lähtenyt mukaan kisaan salanimellä :D

Vierailija

Siis mikä/kuka tuossa on noloa? Onko yhtä noloa kun perusmissikisat vai vielä nolompaa? Mä en tajunnu.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heh, tuo Sari Holm on kuin ilmetty minä. 

Kohta alkaa puhelin laulaa, kun kaverit kysyy olenko lähtenyt mukaan kisaan salanimellä :D

Et voi olla. Kaikki av naiset on painoltaan alipainon rajoilla, vaikka rinnat ovatkin valtavat. 

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mikä/kuka tuossa on noloa? Onko yhtä noloa kun perusmissikisat vai vielä nolompaa? Mä en tajunnu.

Itse asiassa "oikeat" missikisat ovat nolommat. Tytsy-ressukat ovat niin tosissaan, että kädet tärisevät ja ääni vapisee. 

Nämä varmaan suureksi osaksi ovat ihan huumorimielellä mukana?

Vierailija

Oikein tervehenkistä järjestää normaalipainoisille kauneuskilpailu. Kannatan lämpimästi!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

En nyt ihan ymmärtänyt tämän kisan tarkoitusta? Vähän niinkuin missikisat mutta ei kuitenkaan? 

Vierailija

Ulkonäötään tavallisia naisia, mutta ilmeisesti pääkoppa kumisee tyhjyyttään. Yksikään fiksu nainen ei lähde mihinkään naurettavaan missikisaan. Tätä kisaa voi verrata lähinnä Miss Helsinki-kisaan, roskasakin omat kisat.

Vierailija

Tuo viimeisellä sijalla kilpaileva nainen on todella kaunis niin kasvoistaan kuin kropaltaankin, siro, sopusuhtainen ja hoikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeisellä sijalla kilpaileva nainen on todella kaunis niin kasvoistaan kuin kropaltaankin, siro, sopusuhtainen ja hoikka.

90-luvulla oli sanonta: käynti optikolla riittää... 

Ei niin kulunut täällä ja sopii tilanteeseen. 

Vierailija

Laine ruce tainnut koluta kaikki mahdolliset missikisat mitä on olemassa ja oli alastomana siinä jossain ohjelmassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Järkkyä!

Ovatko tosissaan? Tuo Holmikin?

Minusta hän on todella nätti ja rinnat vähintäänkin näyttävät. Ei noin seksikkäitä nelikymppisiä kovin montaa Suomessa ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ulkonäötään tavallisia naisia, mutta ilmeisesti pääkoppa kumisee tyhjyyttään. Yksikään fiksu nainen ei lähde mihinkään naurettavaan missikisaan. Tätä kisaa voi verrata lähinnä Miss Helsinki-kisaan, roskasakin omat kisat.

Joo, miss Hki on wt kisa, nykyinen on mopokerholaisen tyttöystävä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.