Vierailija

Mulla on kokeilulääkitys kilpparista ollu vajaan viikon. Huomasin tänään, että turvotus on vähentynyt huomattavasti. Ennen kuukautisia olen täysin turvoksissa, mutta muutenkin näköjään. Vointikin hiukan virkeämpi vai onko tää placebo-efekti??

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Voi, mutta täyden tehon esille tulemiseen kuluva aika on yksilöllinen ja riippuu oikeaan annokseen pääsemisen nopeudesta. Joillekinhan kokeillaan erilaisia annoksia ennen kuin sopiva löytyy, jos sittenkään kaikki oireet poistuvat. Mutta suuri osa saa kyllä hyvän avun pelkästä Thyroxinista. Osalla kokeillaan (itse jos hakeutuu erikoisosaamista hallitsevalle lekurille) T3-hormonia Thyroxinin rinnalle joka auttaa vielä useita, joillaThyroxin yksin ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä mulla oli 2. ja 3. päivä lääkityksen aloituksesta kuin nesteenpoistolääkityksellä olisin ollut. Kävin pissalla koko ajan vaikka join normaalin määrän. Pissa oli kirkasta vettä. Painoa ei tippunut kuin kilo mutta nilkat, ranteet ja kasvojen turvotus hävisi.

Aloin tuntea janoa ja nälkää, pääsin normaalisti myös pissalle eikä vain pari kertaa päivässä. Kokeilin lopuksi saunomistakin, hikoilin sielläkin. Ennen lääkkeitä hikeä ei vain tullut.

Iltaisin en ole enää kylmänhorkassa, ei oikeastaan palella muutenkaan koko ajan, kuten aiemmin. On hyvä olo ja jaksan tehdä enemmän kotona. En paljon vieläkään mutta enemmän kuitenkin, en väsy kesken askareiden. Aivot eivät ole niin jumissa, en unohtele jatkuvasti asioita ja muistan esineiden nimiä enemmän.

Edelleen oireilen mutta tässä minun 2kk kokemus 25 mikrogrammaisella annostuksella.

Vierailija

Turvotus voi hyvinkin lähteä viikossa, niin mullakin kävi. 3 viikon jälkeen alkoi huomaamaan paljon muitakin oireiden lievenemisiä. Tsemppiä oikean lääkeannoksen mitoittamiseen, pitkä prosessi, vaikkakin jo pienellä annoksella heti alkuun alkaa olo kohenemaan! :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.