Vierailija

Kahvia ja aamupalaa, sitten töihin.
Oikein hyvää perjantaita kaikille! Onko mukavia viikonloppusuunnitelmia tiedossa?

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

Niska jumissa, pää ei käänny, päätä särkee. Olkapäätä särkee. Veetuttaa kun taas pitää 8 tuntia kuunnella "minä-minä-minä" kolleegaa sekä korjata sen iänikuisia virheitä. Pääsispä lähtemään tänään aikaisemmin, mutta ei... "Minä-minä-minä" tyypillä taas pääsee lähtemään kun sen serkun kummin kaiman kissalla on nimipäivä.

Viikonloppuna sit siivousta ja pakollinen vierailu vanhempien luona ja siellä kahvinkeittoa jne. Sunnuntaina pyykinpesut jne mitä lauantaista jäi. Ja maanantaina taas yhtä väsyneenä töihin kuuntelemaan kolleegaa.

Vierailija

Wuhuu! Toinen kuppi aamukahvia menossa! Miehellä vapaapäivä joten lapsikin on tarhasta kotona ja he vielä nukkuvat. Ihana hiljaisuus talossa. Löysin kaapista ihanan paidan jonka unohdin omistavani, ja se jopa mahtui päälle. Töihin on ihana mennä, sillä olen unelmieni työssä. Viikonloppuna näen rakasta ystävää. Life is good ! Hyvää perjantaina muillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onneksi on jo perjantai. Tänään vapaapäivä.
Kunhan saan lapset kouluun, kehitän kahvia ja menen terassille nauttimaan kahvista ja linnunlaulusta.

Tänään pitäisi siivota ja käydä kaupassa, ei tarvitse sitten enää huomenna.

Huomenna on väriestejuoksu. Kevään odotetuin tapahtuma.
Sen jälkeen miehen ja lasten kanssa mökille.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Vierailija

Toinen kuppi kahvia, AV:n selailua. Ensimmäinen koneellinen pyykkiä pesty. Viikonloppuna pitäisi rakentaa kasvihuone. Aurinko paistaa :) Hauskaa viikonloppua kaikille. 

Vierailija

On! Tänään terasille vähän juhlistamaan yksiä synttäreitä, loppu vkl meneekin jääkiekon ja salin parissa, toivottavasti aika riittää vielä johonkin ulkoiluun kun pitäisi olla hyvä sää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.