Vierailija

Oli huvittavaa miten naapurin matami katseli vihaisena kuin kerroin, taitaa hän asioida lähinnä Sokoksessa hehee :D

• ylös 10
  • alas 27

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Minulla on myös miehen sivukortti ja ollaan FIRST-asiakkaita. On aivan ihanaa kun voi keskustassa shoppaillessa levähtää vähän parempien ihmisten loungessa ja siemailla kylmää Cavaa. Kyllä kelpaa luksus arjessa. ;)

• ylös 16
  • alas 18
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä/paljon siihen pitää ostaa Stockalta? Auto?

Älä ole kateellinen, mieheni on MENESTYJÄ.

• ylös 9
  • alas 15
Vierailija

Jaa.... On ollu jo vuodesta 2001 eikä se nyt kummosta touhuu ole.. Pienestä tekin saatte ilot irti.

• ylös 27
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa.... On ollu jo vuodesta 2001 eikä se nyt kummosta touhuu ole.. Pienestä tekin saatte ilot irti.

Sitten heräsit vuokrayksiöstäsi.

• ylös 14
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös miehen sivukortti ja ollaan FIRST-asiakkaita. On aivan ihanaa kun voi keskustassa shoppaillessa levähtää vähän parempien ihmisten loungessa ja siemailla kylmää Cavaa. Kyllä kelpaa luksus arjessa. ;)

Oh you di-dem ;)

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

NIINKÖ??

Vierailija

Mä saan sen skumpan halvemmalla Alkosta ilman, että pitää syytää Stockalle rahaa.

• ylös 39
  • alas 1
Vierailija

Nykyään First-tasoon 2500e/vuosi, Exclusiveen 5000e/vuosi. Ihan saavutettavissa siis.

• ylös 11
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä saan sen skumpan halvemmalla Alkosta ilman, että pitää syytää Stockalle rahaa.

NIINKÖ?

Vierailija

2500E vuosi?? What:D luulin et jotain 20 000??? Sinne kun tuli venäläiset joulun aikaan niin mustat amexit vinku kymppitonneissa kerralla, millä tasolla ne on:D

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nykyään First-tasoon 2500e/vuosi, Exclusiveen 5000e/vuosi. Ihan saavutettavissa siis.

Häh? Eli ostaa ruuat vaan sieltä. Lmaooo

• ylös 20
  • alas 2
Vierailija

Mukava kuulla että Stockkasta jotain hyvääkin, että jos käytät rahaa siellä shoppaillessa reilut parisen tonnia  vuodessa nin voit käydä nauttimassa vään skumppaa. Kyllä noin uuvuttavan shoppailun jälkeen luulisi muutenkin janottavan. - Vahnko vain Stockka on yleisesti ottaen mennyt minusta viime vuosina niin paljon alaspäin - tai vaihtoehtoisesti muut vaihtoehdot ovat kirineet rinnalle tai ohi, että en itse vaivaudu lisäämään yhtään kulutustani Stockkalla siksi, että haaveissani olisi päästä siellä sitten josku juomaan lasi skumppaa.. Rahat riittää toistaiseksi ostaa stä juotavaa, jos on tarve.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla että Stockkasta jotain hyvääkin, että jos käytät rahaa siellä shoppaillessa reilut parisen tonnia  vuodessa nin voit käydä nauttimassa vään skumppaa. Kyllä noin uuvuttavan shoppailun jälkeen luulisi muutenkin janottavan. - Vahnko vain Stockka on yleisesti ottaen mennyt minusta viime vuosina niin paljon alaspäin - tai vaihtoehtoisesti muut vaihtoehdot ovat kirineet rinnalle tai ohi, että en itse vaivaudu lisäämään yhtään kulutustani Stockkalla siksi, että haaveissani olisi päästä siellä sitten josku juomaan lasi skumppaa.. Rahat riittää toistaiseksi ostaa stä juotavaa, jos on tarve.  

Se oli edelleenkin reilut 8000e, ei kaksi tonnia. Onko AV-mamilla amis vielä kesken? 

Vierailija

kerran kuussa käyn alkon lippulaiva liikkeessä ostamassa kuukauden juomat. makuasioista ei kannata kiistellä. jos pitää halvoista litkuista, niin ei se ole minultaa millään tavalla pois.

Vierailija

Kävin siellä joskus mehulasillisella. Eipä ollut kummoinen paikka, ei ole tarvetta käydä toiste.

• ylös 10
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.