Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja aamulla töihin, ou jee.

• ylös 14
  • alas 0

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tylsä?
Outo kysymys. Keski-ikäinen nainen on aina tylsä.

• ylös 5
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Älä välitä. Jos joku yrittää kuittailla, sano vain, että vähän innostuit liikaa Suomen lätkävoitosta välierissä. Saat enemmän sympatiaa kuin muutoin saisit.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vetäisit mielummin päiväkännit heti töiden jälkeen tai aamukännit viikonloppuaamuna niin ei vaikuttaisi työtehoon, työläinen.

Vierailija

Täällä toinen tylsimys, sillä eroituksella, että määrä-aikainen työsuhde taas kerran loppui ja työttömänä ollaan. Aion istua parvekkeella itsesäälissä viiniä juoden tänään, enkä ajattele huomista. Kuten Scarlet O'Hara sanoi Tuulen Viemässä kaikista ikävistä asioista : "Ajattelen niitä myöhemmin".

Vierailija

Saisko sulta humalassa pillua ap?
jos vastaus on kyllä voitais joskus vetää ihan päiväkännit.
t.tylsä duunarimies.

Vierailija

Jaa, hyvä sinulle. Minä olen ja otanpa vielä yhden neuvoa antavan. Jospa muuttuisin mielenkiintoiseksi. Ap.

Vierailija

Itse join eilen kevyet humalat. Kavereiden kanssa perinteisessä saunaillassa. Saunakaljat, valkkaria, maggaraa, perunasalaattia, lisää valkkaria. Maailman parantelua ja perusjuoruilua. Olipa mukava kellahtaa hutikassa sänkyyn klo 00:30. Mutta pakko se on todeta että tämä työpäivä ei ollu niin kovin mukava! 😁 Silti sen jaksoi kun oli hieno ilta mahtavien gimmojen kans. 👍 Naiset on best.