Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Näin miehenä sanon, että tukevat reidet ja tymäkät pohkeet ovat HOTTIA. Lantiota saa olla, mutta nilkka toki saa/pitää olla pienempi kuin pohje. Mutta ne jalat, siis tottaKAI naisen jaloissa pitää olla muotoa.

Miksi ihmeessä halutaan "hoikat jalat"?

T. Mies

• ylös 16
  • alas 28

Kommentit (17)

Vierailija

En tiedä. Se on aina välillä ollut trendikästä. Mulla on luonnostaan hoikat jalat joihin vaikea saada edes lihaksilla muotoa, puhumattakaan lihomisesta, ei vaan tuu. Toivottavasti joillekin miehille kelpais tämmöinenkin.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Minä taas miehenä sanon, että hyvä jos naiset haluaa ohuet jalat. Hoikat jalat ja sääret/pohkeet on kuuminta hottia.

• ylös 26
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska en siedä sitä tunnetta, kun reidet osuu yhteen. Pitäs olla aina housut jalas lihaksikkailla reisillä..

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

"Ohuet" tai hoikat jalat ovat esteettiset, paksut jalat (etenkin reidet) ovat todella irvokkaat ja rumat mielestäni. Ei kiinnosta, mitä joku mies ajattelee tästä. Paksuus missä tahansa on rumaa. Hoikkuus on kaunista. Paksuista jaloista tulee mieleen musta bad ass -ghettomuija, favelan pimu tai Hillary Clinton.

• ylös 23
  • alas 23
Vierailija

Mulla on paksut jalat. Ollut aina. Jos saisin läskit pois jaloista, niin olisivat täydelliset. Lihaksikkaat ja muodokkaat, eikä tikut.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Mukavaa lukea välillä vastakkaisiakin mielipiteitä. :) Yleensä kun äijät tuppaavat näillä nettipalstoilla valittamaan joukolla siitä, kuinka "suomalaiset siiderivalasmuijat on niin karseita perjalkaisia tanttoja", ja samaan hengenvetoon hehkuttamaan niitä "ulkomaiden gasellisäärisiä kaunottaria".

En tietysti yleistä, mutta edellä mainitun kaltainen ajattelutapa tuntuu olevan valitettavan yleistä; geeneilleenhän kukaan ei nimittäin mitään voi. (Minäkin tulen aina olemaan paksujalkainen tantta, vaikka laihduttaisin itseni oikeasti alipainoiseksi.)

Tai sitten havaintoihini pätee se klassinen netti-ilmiö, jonka mukaan ne kaikkein kovaäänisimmät valittajat ovat aina eniten äänessä. Mene ja tiedä...

• ylös 24
  • alas 1
Vierailija

Mies totesi hiljattain petipuuhissa, että reiteni ovat kaventuneet sitten viime näkemän. En tiedä, tarkoittiko ihan hyvällä. Niin ovatkin. Omaan makuun en pidä isosta takapuolesta, paksuista reisistä tai pohkeista naisilla. Siromman näköistä kapeampana. Etenkin tämä porkkanalahje housumuoti oikein korostaa noita piirteitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat tukevalla varmaan treenattuja pohkeita ja reisiä?

Eiku ihan saa olla tukevat. En ymmärrä miksi ihmisen, varsinkaan naisen jolle on luontaista kehittyä massaa jalkoihin, pitäisi keikkua "tikkujen nokassa"?

Ei tarvitse olla järjetön ghettoperse, mutta saa olla tavaraa jaloissa.

T. ap

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Näin naisen näkökulmasta 😊 En itse tykkää ihan tikuista ja ohuista.
Mun mielestä riippuu ihan jalkojen muodosta ja pituudestä näyttääkö "paksuus" hyvältä. Mun silmiin sporttiset muodokkaat reidet on kauniit,ei mitään löllyviä läskireisiä tai suhteettoman suuria takapuolia.
Mun mielestä ns.perus tiimalasikroppa on hottia jossa erottuu vyötärö.
Oon aina tykännyt Scarlett Johanssonin vartalosta.Hieman pehmeän naisellinen mutta ei mikään siiderivalas 😉

• ylös 12
  • alas 5
Vierailija

Itse en ainakaan halua ohuita jalkoja, päinvastoin haluaisin muotoa jalkoihini. Valitettavasti rimpulajalat ovat geeneissäni, enkä tiedä tuleeko näihin kovallakaan treenillä huomattavaa muutosta.

Vierailija

Minusta parasta on löllyvät läskireidet ja pulleat sääret, ja pohjetta kapeammat nilkat. Useimmilla lihavilla tytöillä/naisilla nilkat ovatkin se kapein kohta. Haluan että sääret ovat kaartuvat eivätkä tasapaksut pölkyt, vaikkakin pulleat. Reisien ei pitäisi kuitenkaan olla suhteettoman paksut suhteessa ylävartaloon, se on ruminta mitä tiedän. Takapuoli ei mielellään myöskään suhteettoman suuri mahaan nähden.
M21

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
jahas, no ei sitten muuta kuin taas sääret piiloon tänäkin kesänä... :(

No voi nyt jestas... vaihdatko pukeutumistyyliä aina kun kuulet jonkun mielipiteen? Ei kaikkia voi miellyttää. Pukeudu ihan niinkuin tykkäät!