Vierailija

20 vuotias poikani on alkanu seurustella vanhemman naisen kanssa. Nainen on jo 24 vuotias. Mitä hän näkee noin nuoressa pojassa. Ettei vaan yrittäisi hyväksikäyttää? Mitä tässä pitäisi tehdä?

• ylös 1
  • alas 25

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ikäeeeroo, iiikää, ikäeeeroo, iiikää, Ikäeeeroo, iiikää iiikäkää!

(sanat mukaeltu ikäerohullua varten, sävel Adiemus)

Vierailija

Väky väky. Mitäköhän oisit tehnyt kun minä menin aikoinani naimisiin 20-vuotiaan "pojan" kanssa, ja olin itse silloin 32.

Vierailija

Näkee seksikkään nuoren miehen.Olisit varmasti kernaasti itsekin sellainen.Ei mulla muuta.

Vierailija

Eiköhän 20 ja 24-vuotiaat ole jo älyllisesti aika samalla tasolla. Eri asia. jos toinen olisi 16 ja toinen 12.

Hauskaa, että 20-vuotias lapsesi on vielä "poika" eikä mies, kun taas 24-vuotias vieras onkin jo "nainen" eikä enää tyttö.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
20 vuotias poikani on alkanu seurustella vanhemman naisen kanssa. Nainen on jo 24 vuotias. Mitä hän näkee noin nuoressa pojassa. Ettei vaan yrittäisi hyväksikäyttää? Mitä tässä pitäisi tehdä?

Onko sun poika jotenkin jälkeenjäänyt? Normaalit miehet ovat täysikasvuisia 20-vuotiaina.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Alle viiden vuoden ikäero suuntaan tai toiseen ei oo paha. Itsekin voisin seurustella nuoremman kanssa.
N25

Vierailija

mulla on vähän ennustajan kykyjä, on lapsuudesta asti ollut ja mun ennustusten paikkansapitävyys monesti pelästyttää ihmiset.

Nyt mulla ilmesty päähän selvä näky, että seuraava aloitus av:lle on:

"23v nainen on kiinnostunut 19v pojastani"

Vierailija

Apua, nyt alkoi naurattaa. Ajattelikohan mieheni äiti aikanaa minuakin "vanhempana naisena" kun 24 vuotiaana aloimme seurustelemaan, mieheni ollessa muutamaa kuukautta alle 20.

Vierailija

Älä nyt Ap hyvä ihminen pilaa pojan parisuhdetta  olemalla hänen kumppanistaan kateellinen, kuten erityisesti siitä, että poikasi ei voikaan viettää enää aikaansa yhtä paljon kanssasi aikaa kuin ennen... 

Vierailija

Minä olin 25v. ku aloin seurustella 21v. mieheni kanssa. Nyt olemme olleet jo vuosia yhdessä, ja naimissakin ollaan. Eikä kyseessä ainakaan meidän kohdallamme ollut mistään hyväksikäytöstä. Me vaan satumme olemaan täydelliset toisillemme. Mies on monissa asioissa ikäistään kypsempi, ja toisissa asioissa minä taas ikäistäni "lapsellisempi". Meillä on paljon hassuttelua ja hölmöjä vitsejä, mutta olemme myös hyvin syvällisiä ja ajattelevia. Pystymme keskustelemaan kaikesta toisillemme rehellisesti, sekä käsittelemään hyvin vaikeitakin asioita hyvässä hengessä.

Ei tuollainen ikäero enää tuossa iässä merkitse välttämättä mitään. Riippuu molempien omasta kypsyydestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.