Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Leonardo DiCaprio on tunnettu naistenmies, jolla on jatkuvasti uusi nuori nainen kainalossa, mutta hän välttelee vakavampaa sitoutumista ja tuntuu vaihtavan naisen aina kun tilanne on menossa vakavampaan suuntaan.

Luen juuri kirjaa jossa törmäsin käsitteeseen "emotionaalinen insesti". Se on sitä kun vastakkaista sukupuolta oleva vanhempi suhtautuu lapseensa kuin puolisoonsa ja hakee lapsestaan sitä tukea mitä puoliso ei antanut. Tällainen käytös tukahduttaa lapsen. Emotionaalista insestiä harjoittava vanhempi haluaa pitää lapsen itsellään ja on mustasukkainen lapsensa tyttö- ja poikaystävistä. Usein tämä johtaa siihen, että lapsella on vaikeuksia aikuisena muodostaa parisuhteita, koska hän alitajuisesti pelkää, että sitoutuminen olisi yhtä tukahduttava kuin hänen suhteensa tukahduttavaan vanhempaansa. Lisäksi hän saattaa tuntea syyllisyyttä, että hylkää häneen takertuneen vanhempansa toisen vuoksi.

Tämä voisi selittää Leonardo DiCaprion sitoutumiskammon ja tämä tuore uutinen jotenkin tukee tätä teoriaa:

"Nyt hän on ostanut äidilleen peräti 18 000 dollaria eli noin 16 000 euroa maksaneen käsilaukun. Kyseessä ei tietenkään ollut mikä tahansa väsky vaan Chanelin yksittäistuote.

- Äitini on sen arvoinen, DiCaprio kommentoi ostostaan."

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016051921589902_vi.shtml

https://en.wikipedia.org/wiki/Covert_incest

• ylös 11
  • alas 20

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ei. Komeana ja rikkaana julkkiksena vain on varaa valita kaunis nuori nainen. Ei siinä sen kummempaa.

• ylös 29
  • alas 11
Vierailija

Voi jestas. Palstan keittiöpsykologi taas vauhdissa. Kenties Leo vain välittää äidistään, joka välittyy myös ulkopuolisille.

• ylös 27
  • alas 9
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eihän hänellä ole vielä ollut ikänsä ja sukupuolensa puolesta kiirettä perheen perustamiseen. Rikkaana ja kuuluisana miehenä saatu jatkuva kauniiden naisten huomio luultavasti selittää sitoutumisen viivästymistä paremmin, eli en lähtisi tässä kohden äitiään syyttämään.

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Onko teidän kurppien noin vaikea hyväksyä sitä että komea ja haluttu julkkis ottaa nuoren ja kauniin naisen sellaisen saadessaan?

• ylös 13
  • alas 8
Vierailija

Mies on nuorehko, komea, varakas ja älykäs. Miehellä on hyvä suhde äitiinsä ja ostaa äidilleen lahjaksi maallikoiden omaisuuteen suhteutettuna 50 euron laukun.  Mies seurustelee naisten kanssa ka. pari vuotta per suhde.

Etkö todella keksi mitään muuta syytä kyseisen miehen elämäntavalle, kuin jokin huuhaa keittiöpsykologidiagnoosi?

Oletko huomannut, että nykyään ihmiset viihtyvät pitkään sinkkuina ja lapsettomina ja osa haluaa elää näin koko elämänsä, koska nykyään saa itse valita.

• ylös 17
  • alas 6
Vierailija

Ehkä oon ainoa joka on ap:n kanssa samaa mieltä. Ei se kuuluisuus tai rikkaus poista ihmisen läheisyyden tarvetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä oon ainoa joka on ap:n kanssa samaa mieltä. Ei se kuuluisuus tai rikkaus poista ihmisen läheisyyden tarvetta.

Niinpä. Onhan se kiva jos saa seksiä kauniilta naisilta aina kun haluaa, mutta varmaan aika yksinäistä tuollainen elämä, jos ainoa todella läheinen ihminen on oma äiti.

Vierailija

Suurin osa komeista, rikkaista julkkiksista kuitenkin päätyy perinteiseen parisuhteeseen ja menee naimisiin ja hankkii lapsia. Moni avioliitto toki kaatuu, mutta ilmeisesti useimmat kuitenkin hakeutuvat ydinperhe idylliin. Ikisinkku George Clooneykin päätyi lopulta avioliittoon. 

Leolla on kyllä niin stereotyyppisen samannäköisiä Victoria´s Secret enkeleitä tasaisin väliajoin, että ihmetyttää, että jos sama naistyyppi miellyttää, niin kannattaako sitä koko ajan vaihtaa? Eikö Leo ala jo mennä nimissä sekaisin? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Onhan se kiva jos saa seksiä kauniilta naisilta aina kun haluaa, mutta varmaan aika yksinäistä tuollainen elämä, jos ainoa todella läheinen ihminen on oma äiti.

Kaunis nuori nainenko, joita hänellä halutessa riittää, voi valita parhaimman, ei voi antaa läheisyyttä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaunis nuori nainenko, joita hänellä halutessa riittää, voi valita parhaimman, ei voi antaa läheisyyttä?

Ei, jos se pitää aina vaihtaa uuteen.

Vierailija

Kaikki nyt vaan eivät halua pitkää parisuhdetta ja/tai lapsia. Annetaan Leon iskeä naisiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

DiCapriolla on myös paljon läheisiä ystäviä. Itse asiassa DiCapriota epäiltiin 2000-luvun alussa jopa homoksi, koska hän viihtyi ystäviensä seurassa niin hyvin ja osoitti kiintymystään heiin myös julkisesti.

Mutta ei, pakkohan miehen on olla insestin uri, jos hän ei halua naimisiin ja lapsia.

Vierailija

Ai, 1974 syntynyt on nuorehko, eikä kiirettä perheen perustamiseen :) Ihana kuulla.

42 v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

DiCapriolla on myös paljon läheisiä ystäviä. Itse asiassa DiCapriota epäiltiin 2000-luvun alussa jopa homoksi, koska hän viihtyi ystäviensä seurassa niin hyvin ja osoitti kiintymystään heiin myös julkisesti.

Mutta ei, pakkohan miehen on olla insestin uri, jos hän ei halua naimisiin ja lapsia.

Kavereihin ei muodosteta samanlaista syvää ja intiimiä suhdetta kuin puolisoon. Voi olla hyviä kavereita ja silti tuntea olevansa yksinäinen, koska puuttuu se syvempi läheisyys, jonka voi saavuttaa vain rakkaansa kanssa.

Vierailija

ap, onko sinun vaikeaa ymmärtää että leonardo on HOMO? Asia on tuotu julki jo vaika miten monta kertaa, miksi ei mene perille? Koska haluat uskoa omin haaveisiisi?

Ikinä ei tule menemään naimisiin eikä hankkimaan lapsia. Ellei sitten joku lesbo suostu kulissiin, niin kuin katie Holmes ja Travoltan vaimo, lesboja hekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kavereihin ei muodosteta samanlaista syvää ja intiimiä suhdetta kuin puolisoon. Voi olla hyviä kavereita ja silti tuntea olevansa yksinäinen, koska puuttuu se syvempi läheisyys, jonka voi saavuttaa vain rakkaansa kanssa.

Olen pahoillani, että sinulla ei ole syviä ihmissuhteita muihin kuin romanttiseen kumppaniisi, mutta huomauttaisin, että myösavioliitoissa tunnetaan valtavasti yksinäisyyttä, ja vastaavasti monet, joilla ei kumppania ole, eivät yksinäisyyttä tunne.

Voimme päätellä, että diCaprio ei tunne yksinäisyyttä, koska hän ei ole hakeutunut pitkään parisuhteeseen, vaikka sellaiseen varmasti pääsisi.

Sivut