Pippelipom

Oikein mukavan baarireissun päätteeksi päädyin erittäin ihastuttavan naisen kanssa kämpille ja asiat johtivat ennen pitkää sinne makuuhuoneeseen. Nainen hieman epäröiden heitti pöksyt pois ja haaroista paljastuikin terhakka pippeli puoliseisokissa. Hetken mietin miten suhtautua mutta annoin seksin viedä ja se oli aivan mahtava yö. Tekisin saman uudestaan koska tahansa. Muilla kokemuksia ja hetkellistä epäröintiä vastaavanlaisissa tilanteissa?

• ylös 7
  • alas 1

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko ap nainen vai mies 😶?

Mies mä olen ja se oli ihan normaali nainen muuten, mutta pimpin tilalla toimiva penis. Ilmeisesti asutte sitten muualla kuin Helsingissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on synti. Tee parannus.

t. uskovainen

Ihan miehen ja naisen välistä heteroseksiä se oli. Naisella nyt sattui vaan olemaan myös penis. En tuntenut yön aikana aktissa mitään homoa.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Kehäkolmosen ulkopuolella on elämää. Mutta joo, elämä on ihmeellistä. Ajatteles, "naisella" olikin penis! Mutta nyt sitten varmaan sait kakkoseen ja kunnolla!

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. uskovainen

Ihan miehen ja naisen välistä heteroseksiä se oli. Naisella nyt sattui vaan olemaan myös penis. En tuntenut yön aikana aktissa mitään homoa.

Oliko sillä myös pimpuli

No more Mr Nice guy

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. uskovainen

Siis miten? Miekkailitte?

AP se oli mies jolla oli tissit. Ei nainen jolla oli penis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kehäkolmosen ulkopuolella on elämää. Mutta joo, elämä on ihmeellistä. Ajatteles, "naisella" olikin penis! Mutta nyt sitten varmaan sait kakkoseen ja kunnolla!

No ei vaan mä olin se top ja panin hellästi anaaliin ja tykkäsin kun tulin sinne. Pippeliä oli kyllä ihan mukavaa imeskellä ja kuunnella naisellisia nautinnon ääniä. Kun nainen sa orgasmin niin hieman siltä spermaakin tuli, muttai yhtä paljoa kuin minulta. Sperma oli makeaa.

Vierailija

Oskari kirjoitti:
Miten voi olla hetero seksiä jos molemmilla pippeli??

Koska seuralaiseni oli nainen. En nyt halua tahallaan ymmärtää vai onko ihmiset oikeesti noin pihalla trans-ihmisistä?

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Mika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. uskovainen

Oliko sillä myös pimpuli

Ei ollut pimppiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saitko "naista" peppuusi?

Ei kokeiltu, koska en ollut varautunut moiseen. Hän halusi itse olla enemmän se jota pannaan. Jos tilaisuus tulisi vielä rakastella transnaisen kanssa, niin miksei sitäkin voisi kokeilla. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit..?

Juu heräsin kyllä saman naisen vierestä aamulla ja suukoteltiin vielä.

Vierailija

Ei ole tullut yllätyksenä, koska juuri transnaisia jumaloin ja heidän kanssaan peuhaan. Joo otan usein peppuunkin, jos jotain kiinnostaa. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

t. uskovainen

Sulle vois tehdä kunnon homoilu erittäin hyvää, niin havahtuisit hereille noista harhoistas.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.