Vierailija

Asiaa pahentaa vielä se että olen 39-vuotias mies. En ole kertonut tätä kenellekään enkä aio tehdä niin jatkossakaan muuten kuin tälleen anonyymisti. Pystyykö joku ylittämään nolouteni?

• ylös 35
  • alas 7

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ap, ihana tunnustus! Itse (kolmen pienen lapsen äitinä) en pidä sanasta lainkaan, mutta rohkeudestasi pidän :) Ja kyllä rohkeus aina makuasiat peittoaa!

• ylös 24
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, tykkäätkö myös sanoista taapero, raskautuminen, nälätys ja neiti?

Taapero: ok, ei herätä tunteita suuntaan eikä toiseen

Raskautuminen: semiankea

Nälätys: nostaa verenpainetta

Neiti: pikkulapsesta puhuttaessa nostaa verenpainetta tai aiheuttaa aivoverenvuodon, riippuu äänensävystä

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Minä myös tykkään masuasukki -sanasta ja ihan pokkana käytin kun odotin.

Jos jotakuta häiritsee yhtä paljon mitä tällä palstalla (mm. sanan käyttäjiä sanottu vähämielisiksi, vammaisiksi, jälkeenjääneiksi, mielisairaiksi jne.) niin sehän kertoo vain ja ainoastaan ihmisestä itsestään jos yksi sana saa niin raivon partaalle.

• ylös 24
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, ihana tunnustus! Itse (kolmen pienen lapsen äitinä) en pidä sanasta lainkaan, mutta rohkeudestasi pidän :) Ja kyllä rohkeus aina makuasiat peittoaa!

Tattista.

Hommahan on nimittäin silviisii että nimenomaan makuasioista kannattaa kiistellä. Eihän tosiasioista saa kunnon väittelyä aikaiseksi, mutta makuasioista ei ole mahdollista päästä yksimielisyyteen, ei välttämättä edes sopuun, joten kiistanaiheina ne on parhaita mahdollisia!

Vierailija

Ja sekin on niiiin kiva, kun yliajalle menevä "Vauva ei millään halua lähteä pienestä yksiöstään". On melkoinen "rakkauspakkaus". Yöks.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Mä en edes tajua mikä vika taaperossa on sanana? Miksikä sitten vauvan ja leikki-ikäisen välissä olevaa lasta pitäisi kutsua, tuohan on ihan virallinen lapsipsykologiassakin käytetty sana eikä mikään söpöilyväännös?

• ylös 26
  • alas 3
Vierailija

Hyihyihyi noi kaikki vauva/lapsi sanat oikeen alkaa ällöttää taidan olla väärällä foorumilla 😀

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tajua mikä vika taaperossa on sanana? Miksikä sitten vauvan ja leikki-ikäisen välissä olevaa lasta pitäisi kutsua, tuohan on ihan virallinen lapsipsykologiassakin käytetty sana eikä mikään söpöilyväännös?

No vaikka joskus vaihteeksi esim. "Kymmenkuinen opettelee meillä nyt kävelemään" "Yksivuotias mennä viilettää jo täyttä päätä"  tjtn. Samalla kuulijalle selviää minkä ikäisestä on kyse. Siis edes vaihteluna. Pursuaa jo korvista ulos tuo taapero.

Yhtä ällö kuin iltapäivälehtien "tyrmäävä", "umpirakastuneet" tai "Nanna-rakas".

• ylös 3
  • alas 15
Vierailija

No mä tunnustan tämmösen nolon asian; olen aina ollut hoikka ja pienirintainen, mutta iän myötä olen lihonut kymmenisen kiloa. Sain samalla isot rinnat, läski siis meni osittain tisseihin. Herranjestas kun nautin, ei haittaa vaikka samalla tuli lisää muuallekin, en ole vielä lähelläkään ylipainoa. Liivikoko muuttui koosta 70B kokoon 75E. Nautin enemmän myös seksistä, ihanaa kun rinnat pomppii, se tuntuu oikeasti kiihottavalta. En ikinä sanois tätä ääneen missään, päinvastoin, sanon, että pitäisi alkaa liikkumaan enemmän, että laihtuisi. En oikesti halua laihtua yhtään, tykkään nyt itsestäni paljon enemmän kuin hoikkana.

Ja älkää nyt ymmärtäkö väärin, en todellakaan halua ilkeillä kenellekään, kaikkein vähiten pienirintaisille. Tiedän, että se on monille ihan ok ja toivottukin juttu, mutta toisaalta on niitäkin jotka siitä kärsii ja itse kuuluin tuohon jälkimmäiseen joukkoon. 

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Voin tunnustaa, että minusta muiden ihmisten vauvat ja taaperot eivät ole hellyttäviä. Vain ja ainoastaan yleensä ärsyttäviä. Olen nainen. Eläinlapset sen sijaan hellyttävät poikkeuksetta.

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä tunnustan tämmösen nolon asian; olen aina ollut hoikka ja pienirintainen, mutta iän myötä olen lihonut kymmenisen kiloa. Sain samalla isot rinnat, läski siis meni osittain tisseihin. Herranjestas kun nautin, ei haittaa vaikka samalla tuli lisää muuallekin, en ole vielä lähelläkään ylipainoa. Liivikoko muuttui koosta 70B kokoon 75E. Nautin enemmän myös seksistä, ihanaa kun rinnat pomppii, se tuntuu oikeasti kiihottavalta. En ikinä sanois tätä ääneen missään, päinvastoin, sanon, että pitäisi alkaa liikkumaan enemmän, että laihtuisi. En oikesti halua laihtua yhtään, tykkään nyt itsestäni paljon enemmän kuin hoikkana.

Ja älkää nyt ymmärtäkö väärin, en todellakaan halua ilkeillä kenellekään, kaikkein vähiten pienirintaisille. Tiedän, että se on monille ihan ok ja toivottukin juttu, mutta toisaalta on niitäkin jotka siitä kärsii ja itse kuuluin tuohon jälkimmäiseen joukkoon. 

Musta toi kuulostaa siltä että oot löytänyt naiseutesi.

Vierailija

Pesin exän hammasharjalla kylpyhuoneen kaakelien saumat ja vessanpöntön kun erottiin, ennen kuin muutti pois.

• ylös 18
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.