Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jättävät miehensä, haluavat enemmän vaihtelua?

Vierailija
16.05.2016 |

Mikä syy, että naiset jättävät miehensä paljon useammin kuin miehet naisensa? Sitten kumminkin haluavat uuden miehen joka taas tulee jätetyksi?

Mies tykkää rakastaa ja olla rakastettu, nainen haluaa olla haluttu ja ihailtu, saa ilon sitä kautta?

Naiselle elämän ja parisuhteen huonous kulminoituu aina mieheen, itsessä ei ole vikaa eikä mitään voi muuttaa. On vaan hankkiuduttava eroon "huonosta miehestä"?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä syy, että naiset jättävät miehensä paljon useammin kuin miehet naisensa? Sitten kumminkin haluavat uuden miehen joka taas tulee jätetyksi?

Mies tykkää rakastaa ja olla rakastettu, nainen haluaa olla haluttu ja ihailtu, saa ilon sitä kautta?

Naiselle elämän ja parisuhteen huonous kulminoituu aina mieheen, itsessä ei ole vikaa eikä mitään voi muuttaa. On vaan hankkiuduttava eroon "huonosta miehestä"?

Veikkaisin, että naisilla pääsääntöisesti on enemmän läheisiä ihmissuhteita ja he oppivat sukupuoliroolinsa kautta sosiaalista vuorovaikutusta paremmin kuin miehet Suomessa. Siksi he tunnistavat herkästi, jos suhde ei ole tyydyttävä, koska odottavat enemmän ihmissuhteiltaan. Luulisin, että molemmat haluavat olla rakastettuja ja ihailtuja suhteessa, mutta miehelle saattaa tuottaa ongelmia ilmaista näitä tunteita, koska kulttuurimme opettaa miehille tunteiden näyttämisen olevan häpeällistä. Tämä on typerää ja luo vain epätyydyttäviä suhteita.

Vierailija
22/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kyllästyy tekemään 99 prosenttia kotitöistä.

Ei kai tämä asia voi enää olla edes sinulle epäselvä?

Kumma kun tilastot kertoo muuta. Miehet tekevät enemmän yhteenlaskettuja koti- ja ansiotöitä. Kotityöt miehen pitäisi hoitaa sen lisäksi että maksaa naiselle elämän raatamalla töissään?

Itse jäin työttömäksi muutama kuukausi sitten ja edelleen mulla ja miehellä menee laskut ja ruokakulut puoliksi sekä kaikki isommat hankinnat menee puoliksi. Ja lisäksi mä olen se joka ostaa siivoukseen, ruuanlaittoon ja hygieniaan liittyvät tarvikkeet. En ole mieheltä kertaakaan rahaa pyytänyt eikä mies ei millään tavalla elätä mua.Tuttava perheissä joissa on lapsia myös äiti käy töissä. Sekä hoitaa ne lapset ja kodin. Ja kun itse olin töissä minä tein kotityöt. Asutaan kerrostalossa niin miehellä ei ole mitään talon kunnossa pitoon tmvs. littyviä "kotitöitä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti jätti isäni, koska isäni petti koko ajan ja pahoinpiteli äitiäni, sekä meitä lapsia.

Äidilläni on mm. molemmat poskiluut murtuneet useita kertoja.

Liittyi miten aiheeseen? Puhuttiin kyllästymisestä, ei hakkaamisista.

Oletko autistinen?

Tottakai tuo liittyi, et tiedä miksi kukaan jättää miehensä, oletat vain sen johtuvan aina kyllästymisestä, koska olet lassukka (eli ihan vitun vajaa).

Olisi hienoa, jos Suomessa ei käytettäisi autistia haukkumasanana. Samalla tavalla ei haukuttaisi homoksi, tytöksi tai muuksikaan sellaiseksi, joka ei ole paha asia. Emme aja kenenkään asiaa käyttämällä erilaisuutta lyömäkeinona.

Vierailija
24/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun tilastot kertoo muuta. Miehet tekevät enemmän yhteenlaskettuja koti- ja ansiotöitä. Kotityöt miehen pitäisi hoitaa sen lisäksi että maksaa naiselle elämän raatamalla töissään?

Vai että oikein raatamalla.. Heh

Vinkki: Jos on huonot elintavat, työ tuntuu stressaavalta ja kuluttavalta.

Vierailija
25/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti jätti isäni, koska isäni petti koko ajan ja pahoinpiteli äitiäni, sekä meitä lapsia.

Oletko autistinen?

Tottakai tuo liittyi, et tiedä miksi kukaan jättää miehensä, oletat vain sen johtuvan aina kyllästymisestä, koska olet lassukka (eli ihan vitun vajaa).

Olisi hienoa, jos Suomessa ei käytettäisi autistia haukkumasanana. Samalla tavalla ei haukuttaisi homoksi, tytöksi tai muuksikaan sellaiseksi, joka ei ole paha asia. Emme aja kenenkään asiaa käyttämällä erilaisuutta lyömäkeinona.

Mistä tiedät, että autistinen oli tässä yhteydessä haukkumista?

Se kertoo enemmän sinusta, että näet sen automaattisesti haukkumisena....

Ap. on aika selvästi autismikirjolla niin muutkin kannattamansa aatteen henkilöt.

Vierailija
26/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaihtamalla paranee?

Ainakin omalla kohdalla kyllä. Exä teki ehkä 40% kun asiasta huomautettiin ja nykyinen tekisi pyytämättä vaikka kaiken jos antaisin:) Mutta tasapuolisuuden vuoksi molemmat tekevät mitä ehtivät erittelemättä miesten ja naisten töitä (vain vessat pesen 100%;D)

5

Ja sitten heräsit koiran vierestä yksinhuoltajana?

Vierailija
27/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin työttömäksi muutama kuukausi sitten ja edelleen mulla ja miehellä menee laskut ja ruokakulut puoliksi sekä kaikki isommat hankinnat menee puoliksi. Ja lisäksi mä olen se joka ostaa siivoukseen, ruuanlaittoon ja hygieniaan liittyvät tarvikkeet. En ole mieheltä kertaakaan rahaa pyytänyt eikä mies ei millään tavalla elätä mua.Tuttava perheissä joissa on lapsia myös äiti käy töissä. Sekä hoitaa ne lapset ja kodin. Ja kun itse olin töissä minä tein kotityöt. Asutaan kerrostalossa niin miehellä ei ole mitään talon kunnossa pitoon tmvs. littyviä "kotitöitä".

Näinhän ne naiset aina väittävät. Totuus on vähän toista.

Vierailija
28/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko autistinen?

Ap. on aika selvästi autismikirjolla niin muutkin kannattamansa aatteen henkilöt.

"Oletko autistinen? ... olet lassukka eli ihan vitun vajaa." Kyllä tuo on helppo käsittää niin, että haukutaan autismia ja vajaaälyisyttää. Mitä se siis kertoo minusta, jos näen tällaisen asettelun haukkumisena? Minusta on hyvä tunnistaa epäterve keskusteluilmapiiri ja koittaa muuttaa sitä. En itsekään ole täydellinen ja välillä sorrun lapselliseen haukkumiseen. Toivon, että niissä tilanteissa ihmiset huomattauvat minulle, että nyt en käyttäytynyt asiallisesti ja omalla käyttäytymiselläni olen osa tasa-arvoisen kohtelun ongelmaa. Minä haluan käytökselläni pyrkiä siihen, että kukaan ei joudu tässä maailmassa häpeämään omaa kaunista itseään. Toivottavasti sinäkin olet samoilla linjoilla ja jätät jatkossa provokatiivisen tyylin, joka ei rakenne siltoja vaan eristää kuppikuntia.

Vierailija
29/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko autistinen?

Ai selvästi autisminkirjoa? Nyt löytyi ihan psykologi palstalta. Viidellä lauseella sai AP diagnoosin. Kätevää! Tulee halvaksi, kun palkataan sut terveydenhuoltoon.

P.S. On outoa, ettet huomaa käyttäytyväsi halventavasti neurologisesti poikkeavia tai kehitysvammaisia kohtaan. Et myöskään ota mitään vastuuta puheistasi vaan koitat kääntää sen lukijan päänsisäiseksi, kun jäät kiinni.

Vierailija
30/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Kulumat selässä johtuvat elintavoista, eivät työtehtävistä.

Vierailija
31/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen v**tuilu on näköjään yleisempääkin naisten keskuudessa. Eksä alkoi kuittailemaan huonosta kunnosta kun olin raatanut pitkän päivän duunissa ja tulin puolikuolleena kotiin. En kuulemma pidä omasta kunnosta tarpeeksi huolta. Lienee turha mainita ettei hän itse ollut yhtään sen paremmassa kunnossa, mutta sai levätä päivät kotona kun lapset oli hoidossa. Sillä lailla!

Vierailija
32/32 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä parane vaihdossa. Aina jotain vikoja on. Semmoiset kannattaa ainoastaan vaihtaa, jos pahoinpitelevät, pettävät, käyttävät liikaa päihteitä tai ovat paranoidisia skitsofreenikoita tms vaikeasti mielisairaita. Muita ei kannata vaihtaa.

Olen käynyt paljon parisuhdeleireillä ja -kursseilla. Kaikilla pareilla on ongelmia.

Jos kotitöistä on riitaa ja mies ei niitä tee, maksakoon siivoojan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi