Naapurin teiniprinsessa alkoi itkeä kun poikani heitti häntä kastemadolla :D
Ei ollut maailman fiksuin teko mutta oikeasti, 13-vuotias itki tuollaisesta? Kunnon drama-queen...
Kommentit (86)
Miksi olla välittämättä käytöstavoista?
Säikähti ja reagoi siihen itkulla. Ihan normaalia, itse tongin matoja kukkapenkistä ja pistän ongen koukkuun, mutta jos joku sellaisella yllättäen heittää niin kyllä minäkin vähintään kiljahtaisin.
Vajukki lapsi sulla. Viestistäs päätellen käytös sulta opittu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut maailman fiksuin teko mutta oikeasti, 13-vuotias itki tuollaisesta? Kunnon drama-queen...
sulla on huonosti kasvatettu kakara.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun päälle heitettäis ämpärillinen ripulipaskaa, mitä tekisit?
Toivottavasti joku heittääkin ja poikas päälle kans.
Miksi et käskenyt lastasi pyytämään tytöltä anteeksi? Mitähän me kylvetään 15 vuoden päästä, kun tuollaista on kylvetty? Wt-mamma nauraa räkättää kun kakaransa perseilee. Mahtavaa.
Fobia?
Itse nostaisin kyllä metelin oman lapsen huonosta kasvatuksesta. Ei ole omena puusta kauas pudonnut
Miksi annat lapsesi heitellä toisia ihmisiä ylipäänsä millään?
Opeta pojallesi käytöstapojen lisäksi luonnon kunnioittamista. Menkää mato-ongelle ja jättäkää naapuri rauhaan.
ADHD poikasi heitti? Tunnut mielelläsi leimaavan lapsia, mikä leima sopisi poikaasi?
Ennemmin dramaqueen, kuin kuriton kakara, jota (pojastaan oikeasti kuitenkin ylpeä) äippä käy täällä puolustamassa. Miten olisi käytöstapojen opetus? Vai ymmärrätköhän niiden päälle itsekään...Kun minä ja mun ainutlaatuinen pershedelmä...
AP:ta naurattaa, kun joku itkee? Hienoa.
vaukuttaa siltä että alkaisit itsekkin itkemään, jos saisit päällesi jotain ikävää.
Kovismamma ja sen gangstapoika, jotka heittävät matoja naapurin niskaan. Mua ainakin hävettäis. Mutta mitäs tämä mamma, kehuskelee täällä naureskellen vaan. Hyi vttu.
Poika heittää tytön päälle kastemadon. AV-logiikalla pojasta tulee nuorisorikollinen ja sarjamurhaaja, vähintään. Ennen muinoin olis naurettu, että rakkaudesta se hevonenkin potkii...
Toivottavasti edes se kastemato osaa nauraa tälle vouhkaamiselle.
Jos olisin menossa asiakaspalaveriin (tai hautajaisiin, häihin, tai ystävän synttäreille, kun aloituksessa oli nuori kyseessä) ja joku heittäisi vaalealle jakkupuvulleni kastemadon, takuulla etsisin heittäjän äidin käsiini.
Tää on nyt seuraus siitä, kun lapsoset katselee instagramissa jotain hauskoja "heitetään ventovieraita kakulla"-videoita.
Voit tehdä nimettömän eläinsuojeluilmoituksen.
No jos lapsesi heittää kastarin, niin mä aikuisena viskaan kyyn sinun käsilaukkuus? Sitäpaitsi kastematoja ei heitellä. Ne ovat maalle tärkeitä.
Jos sun päälle heitettäis ämpärillinen ripulipaskaa, mitä tekisit?