Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ehdotuksia?

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Makaronilaatikkoa. Parasta jos sulla on pakkasessa, mutta jos ei ole, ei hätää. Otat 25 g jauhelihaa ja pussin makaronia ja avot. Halpaa ja herkullista, kelpaa häihinkin!

• ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Paista niille kalapuikkoja ja laita makaronia kiehumaan. Ketsuppia tietysti vielä annoksen päälle. Kyllä lapset tykkää ja itku lakkaa.

Vierailija

Lapsille annetaan ruokaa jo ennen kuin alkavat itkeä
Klo 8, 11, 14, 16 ja19 on sopiva rytmi

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Sulla ei ole homma hallussa. Pitää osata ennakoida ja valmistaa ruoka ennen kuin on kiljuva nälkä.

Olisi kannattanut kertoa mitä raaka-aineita on käytettävissä niin voisi ruokavinkkejä jakaa.

äiti, opettaja ja keittiömestari

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paista niille kalapuikkoja ja laita makaronia kiehumaan. Ketsuppia tietysti vielä annoksen päälle. Kyllä lapset tykkää ja itku lakkaa.

Meidän lounas😉

Vierailija

Hae sika, lehmä tai lammas, lyö sitä kirveenhamarallä otsaan. Kisko takajaloista roikkumaan. Leikkaa kurkku auki ja päästä veret ulos.. Leikkaa siitä peräaukko irti ja vatsanahka auki, irrota suolisto. Säästä suolet makkarantekoa varten. Sitten voitkin napata aluksi maksan irti, siitä saat nopeasti hyvää mättöä, jolla riiviöt ovat hetken hiljaa sillä välin kun leikkelet elukan palasiksi. Sitten sulla onkin paljon mistä valita.

Vierailija

Mä tein pitsaa mun nirsolle kiljukaulalle. Päälle tomaattikastiketta, paprikaa, kirsikkatomaattia, kanajauhelihaa ja juustoraastetta. Hyvin näyttää uppoovan.

Vierailija

JUos sulla on makaronia, voit tehdä maistuvan häämakaronilaatikon (kasvisversion). Eli keität makaronin ja lämmität sen uunissa rapeaksi.

Vierailija

Hjälp, lapset kiljuu ja itkee tänäänkin vaikka tein heille justiinsa ruokaa. Mikä näitä riiviöitä riivaa?

Ap

Vierailija

Vasta eilen teit ruokaa ja taas ovat sitä vailla? No olen kyllä ihan neuvoton tässä minäkin. Anna niille porkkana mieheen. 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat