Katseleeko miehet ihan minkä näköisiä naisia vaan, kunhan hänellä on vaan pitkät hiukset?
Haittaako miestä, vaikka nainen ei olisi niin kauniskaan, onhan hänellä pitkät hiukset?
Kommentit (32)
Näi on kirjoitti:
Piirteitä jotka kaunistaa naista kuin naista:
- pitkät hiukset
- hoikkuus
- timmiys
Yksi tuollainen tänne, kiitos.
Olen pitkähiuksinen, hoikka ja timmi, mutta naama on kuin petolinnun perse. Saan siis olla ihan rauhassa miesten katseilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkähiuksinen, hoikka ja timmi, mutta naama on kuin petolinnun perse. Saan siis olla ihan rauhassa miesten katseilta.
En usko. Kauniita kasvoja ei mainittu, ja omaat kaikki luetellut ominaisuudet joten mies kuin mies on hulluna sinuun.
Jos joku on hoikka, timmi, kauniskasvoinen ja lyhythiuksinen niin ei toivoakaan saada ihailua miehiltä.
Töissä on yksi pitkätukkainen ja hyvin pukeutuva nainen, joka ei naamasta ole mikään erikoinen, ehkä jopa vähän ruma. Olen kuitenkin huomannut, että olen ihastumassa häneen. Pitkä tukka, hyvä pukeutuminen ja hyvä vartalo vaikuttavat paljon. On kyllä selvästi työpaikkani tyylikkäin nainen.
Vaalensin puolipitkät kihartuvat hiukseni pari vuotta sitten. Yhtäkkiä aloin saada valtavasti huomiota miehiltä: kadulla, kaupassa, jne. Sitä ennen kukaan ei vilkaissutkaan... Hassua.
Mulla on tosi pitkä tukka paksu tukka ja oon hoikka. Naamani ei sit ookkaa mikään kaunis ja mä en ainakaan saa katseita, joku saattaa EHKÄ tuijottaa seläntakana ennen naaman näkemistä, en tiedä.
Olen aina saanut paljon (liikaakin) huomiota miehiltä, olipa hiukseni pitkät tai ei. Polkkatukka on ollut lyhin malli, pisin lähes kyynärvarsiin asti.
Luulen että jokin muu kuin hiusten pituus vaikuttaa.
Olen usin kuullut -sekä miesten että naisten- sanovan että olen erittäin naisellinen. Pukeudun useimmin kumisaappaisiin kuin korkokenkiin, en meikkaa ja tyylini on melko omalaatuinen.
Joten uskon että se on enempi sisäinen juttu mikä saa ihmiset ihastumaan kuin ulkonäöllinen.
Hoikka olen kyllä ja jopa omasta mielestäni kaunis mutten millään missimäisellä tavalla. Enempi muistutan vanhojen Suomi-filmien näyttelijättäriä.
Minun mieheni ei pidä pitkiä hiuksia sen parempina kuin muitakaan. Koko elämäni olen ollut pikähiuksinen, ja vasta tämän miehen myötä alkanut leikkaamaan niitä. Ja mies ja muut kehuvat, kuinka olen puhjennut kukkaan hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaalensin puolipitkät kihartuvat hiukseni pari vuotta sitten. Yhtäkkiä aloin saada valtavasti huomiota miehiltä: kadulla, kaupassa, jne. Sitä ennen kukaan ei vilkaissutkaan... Hassua.
Mitä jos oma itsetuntosi nousi vaalennuksen myötä ja siksi nyt saat tai huomaat saavasi miehiltä huomiota?
Pitkät hiukset ei ole tae hyvännäköisistä hiuksista...
Näi on kirjoitti:
- pitkät hiukset
- hoikkuus
- timmiys
Tulee mieleen eräs bloggaaja, jolla on nämä ominaisuudet mutta kasvot jotain aivan muuta. Miesmenestyksestä en tiedä.
Ei todellakaan. Itselläni ruma munapää, ja pitkä hiusmalli korostaa kapeaa otsaa ja leveitä leukaperiä. Joten minua ei ole kyllä pitkähiuksisena juuri katseltu hyvässä mielessä ;)
Vierailija kirjoitti:
Sama :D tai laitoin vaan raitoja tällasiin maantuenharmaisiin hiuksiin ja lisäksi hiukset on kasvaneet varmaan 10 cm viime kesästä (olivat pitkät silloinkin, nyt yli tissien), muuten olen täsmälleen saman näköinen eli aivan normaali, mutta miehet jäävät nykyään suunnilleen tuijottamaan perääni :D on ne hassuja
Mua jotenkin aina naurattaa nää "Joo heti kun vaaleansin/kasvatin hiukset ja tulee kyllä katseilta miehiltä". Siis mistä ihmeestä te tiedätte että teitä tiiraillaan "sillä" silmällä? :D itse olen 19-vuotias, hoikka/timmi, pitkä ja vaaleahiuksinen ja kasvoiltaniihan nätti meikin kanssa, enkä kyllä oo huomannu että mua oltaisiin mitenkään tuijoteltu.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin aina naurattaa nää "Joo heti kun vaaleansin/kasvatin hiukset ja tulee kyllä katseilta miehiltä". Siis mistä ihmeestä te tiedätte että teitä tiiraillaan "sillä" silmällä? :D itse olen 19-vuotias, hoikka/timmi, pitkä ja vaaleahiuksinen ja kasvoiltaniihan nätti meikin kanssa, enkä kyllä oo huomannu että mua oltaisiin mitenkään tuijoteltu.
Koska miehet nimenomaan vilkuilee. Esimerkiksi bussissa edessäni istuva mies saattaa kääntyä katsomaan mua. Kaupassa edelläni kävelevä mies saattaa useita kertoja kääntyä katsomaan. Kukaan nainen taas ei katso ikinä kahta kertaa, joten en ole oikeasti poikkeavan näköinen, en ruma enkä kaunis, ainoastaan seksuaalisesti puoleensavetävä.
katson vain sellaaiia naisia jotka näyttävät hyviltä, riippumatta siitä miten pitkät hiukset hänellä on.
Kyllähän sen miesten tuijotuksen tosiaan huomaa. Joku saattaa kaupan kassalla, kahvilassa tms. vilkaista muuten vaan nopeasti, kääntää katseensa pois ja sitten melkein näkee kun miehellä välähtää että "OHO!" ja kääntyy katsomaan uudestaan pidemmäksi aikaa. Ei siitä oikein voi erehtyä, jotkut osaavat tosin katsella huomaamattomammin kuin toiset :-)
- pitkät hiukset
- hoikkuus
- timmiys