Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereita Tampereelta?

girlygirl
13.05.2016 |

Oon 19-vuotias tyttö Tampereelta ja oon tosi yksinäinen.. löytyisköhän täältä ketään samanhenkistä :D Toiveena olis että olisit samaa ikäluokkaa tai pari vuotta vanhempikin käy:)
Mä oon tosi tyttömäinen, tykkään bilettää aika paljonkin ja käydä keikoilla. Harrastan kuntosalia ja ratsastusta satunnaisesti. Mä haluan kaverin jonka kanssa valvoa koko yö puhuen syvällisiä, toteuttaa hulluja päähänpistoja, lähtee spontaanisti eri kaupunkiin/maahan seikkaileen, bilettää, shoppailla ja tehdä ihan mitä ikinä keksitäänkään yhdessä! Joku jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut.

Anyone?:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäinen?

Vierailija
2/10 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin vastakohtasi. Tosin itse hauan myös kaverin, jonka kanssa voi puhua mistä vaan ja milloin vain. Useimmat vain ovat baareissa käyviä, lähtevät spontaanisti ulkomaille jne. Itse olen perheellinen ja aina käyttänyt rahaa säästeliäästi. Siksi varmaan nyt vanhempana sitä onkin.

Ehkä viestini on vähän ohis, mutta tuli vain mieleen tästä se, kuinka vaikeaa loppujen lopuksi on löytää samanhenkistä seuraa.

Vierailija
4/10 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ei ihan osu :( Olen jo kohta 23, eikä esim kesätöiden takia voi noin vain lähteä ulkomaille. Bilettäminenkään ei maistu enää kuin max kerran kuussa. Sen sijaan olisi kiva puhua syvällisiä, shoppailla, käydä kahvilla ja brunssilla tai vaikka lenkillä tai jollain zumbatunnilla.

Vierailija
5/10 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollanen käy ihan mainiosti siis myös:)! ja 23 ei haittaa tosiaan, täytän itekkin kohta 20 kuitenkin. -ap

Vierailija
6/10 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Tamperetta asut? :)

Vierailija
7/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi lähellä keskustaa:)

Vierailija
8/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilaa täältä kanssa etsitaanystavaa.com!

Vierailija
9/10 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattilaa täältä kanssa etsitaanystavaa.com!

Heh siis KATTOKAA

Vierailija
10/10 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Oon 20v täysin samankaltainen ihminen kuvaukses perusteella kun sää ja vailla just tommosta kaveria😄 Ois tosi kiva jos pistäisit mulle vaikka sähköpostia sophiastephanie@hotmail.com jos oot viä ettimäs kaveria täältäpäin:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi