Pepputappi äitienpäivälahjaksi vaimolle? Onko Ok?
Minkä kokoinen olisi sopiva? Kannattaako aloittaa pienestä .
Kommentit (34)
Vaimosi ei ole äitisi eli osta se anustappi omalle äidillesi.
Jos sinulla ja vaimollasi on lapsia niin lasten kanssa ostat lahjan vaimolle ja se ei ole seksikaupasta.
En oikeesti usko, että kukaan edes ostaa jotain persetappeja. Ja vielä lahjaksi äitienpäivänä... Ihmistä oudompaa olentoa saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tätä että puoliso ostaa toiselle äitien- tai isänpäivälahjan. Silloin kun lapset ovat pieniä niin tottakai lasten nimissä hommataan jotain kivaa, mutta muuten kai päivän tarkoitus on muistaa sitä omaa äitiä, eikä vaimoa. Eli ei anustapille.
Tuota minäkin sanoin kun vinkui miksen ole edes kukkia ostanut. Eihän vaimo ole äiti. Ainakaan toivottavasti ei ole, nyt alkaa menemään jo oksettaviin puheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna se mieluummin omalle äidillesi.
Miksi? Jos oma poikani toisi mulle anustapin, niin saisi selkäänsä, eikä olisi enää koskaan tervetullut käymään. Katkaisisin välit. Todella luokaton "lahja".
Mieti jos poikasi antaisi sen saman anustapin vaimolleen äitienpäivälahjaksi.
Kävin sittenkin ostamassa robotti-imurin ja kukkia.
Todellakin ookoo. Mä oon saanu jo monta seksilelua äitienpäivänä.
Hei, se on ÄITIENPÄIVÄ, ei vaimojen päivä!
En usko, että äitisi tykkäisi ja lapsille en ilkeäisi ajatusta edes esittää. Lapset päättäköön äitienpäivälahjasta!
Antaako lapsi/lapset sen anustapin vaimollesi äitienpäivänä koulussa tehtyjen äitienpäivä-korttien kera?
Senkö lapsesi haluaa antaa äidilleen ja sinä siis ostat sen hänen puolestaan?
Mistä sikiää tää miesten lahjainto antaa naiselleen sellaisen lahjan mistä MIES itse tykkää.
Onko vaimosi pyytänyt sinulta pep*puseksiä tai pepputappia? Jos ei, niin ei todellakaan kannata ostaa yllärinä.
Nainen ostaa sitten jonkun kivan kylpyläloman tai vaatteet tai jonkun miehen harrastukseen liittyvän lahjan isän päivänä
Mies on itsekäs tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että äitisi tykkäisi ja lapsille en ilkeäisi ajatusta edes esittää. Lapset päättäköön äitienpäivälahjasta!
Kyllä äitienpäivänä voi muistaa muutenkin. Itse ehdotin joskus kaverille, että tehdään sen miehelle seksiyllätys isäinpäivänä kun oltiin aika meneviä silloin ja tuo mies oli sellainen kotinörtti joka katsoi usein minunkin lapsen perään kun oltiin jossain bailaamassa sen vaimon kanssa.
Itselleni on tullut äitienpäivänä ihastuneelta mieheltä jotain videota missä laulaa ja harmittelee, ettei ole tuomassa aamupalaa sänkyyn :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää antamasta kahta lahjaa? Eikö se ole jokaisen parisuhteen ihan oma asia, että mitä siellä puuhataan?
Riippuu vaimosta. Minä luultavasti työntäisin sen mieheni hanuriin, enkä mitenkään hellästi.
Tosin meillä mies ymmärtää olla kerjäämättä persettä ja ostamatta vaimolleen lahjaa, en minä hänen äitinsä ole.
T:Crohnikko ja pms ;)