Pepputappi äitienpäivälahjaksi vaimolle? Onko Ok?
Minkä kokoinen olisi sopiva? Kannattaako aloittaa pienestä .
Kommentit (34)
Mulle todellakaan ei olisi ok. Eli riippuu vaimostasi. Äitienpäivälahjat eivät kyllä yleensä ole seksileluja.
Anna se mieluummin omalle äidillesi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen olisi sopiva? Kannattaako aloittaa pienestä .
Osta vaimollesi mitä vaan. Sen haluaisin nähdä kun annat äidillesi peppulelun.
Osta mieluummin kuonokoppa. Itsellesi.
Itsellesihän sen kuitenkin haluat, vähän sama kun ostaisit akkuporakoneen. Ei.
Siispä suunta kohti hotlipsiä ja sopivaa tappia valitsemaan. Voisin itsellekkin sellaisen ostaa. Yhteisiä leikkejä odotellessa. Meillä ei vielä mitään muita leluja olekkaan mutta jostain on aloitettava.
Miksi mies haluaisi ostaa naiselleen anustapin!? Omaan käyttöön?
Olen varmaan vähän tylsä ja tosikko, mutta mielestäni vaimolle (eli omien lasten äidille) annettavan äitienpäivälahjan pitäisi olla sellainen, minkä kehtaisi antaa myös omalle äidilleen.
Tule kunnolla ulos kaapista ja etsi kunnon uros. Sitähän sä salaa kaipaat.
Ostaisinko sittenkin imurin vaimolle, sen ei pitäisi ainakaan aiheuttaa kammoa naapureissa.
Olisi ihan hyvä lahja! Vanha kaipaisikin jo uusimista. :)
Toisaalta sen voisi antaa sitten kun lapset on nukkumassa. Aamulla voisin ottaa ruusupuskan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan hyvä lahja! Vanha kaipaisikin jo uusimista. :)
Toisaalta sen voisi antaa sitten kun lapset on nukkumassa. Aamulla voisin ottaa ruusupuskan.
Lapset herää jos alat imuroimaan illalla. Ruusuja saat tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Anna se mieluummin omalle äidillesi.
Miksi? Jos oma poikani toisi mulle anustapin, niin saisi selkäänsä, eikä olisi enää koskaan tervetullut käymään. Katkaisisin välit. Todella luokaton "lahja".
Osta ihmeessä, peppuseksi on tosi mahtavaa, vaimoni on ihan hulluna peppuseksiin.
En ole ikinä ymmärtänyt tätä että puoliso ostaa toiselle äitien- tai isänpäivälahjan. Silloin kun lapset ovat pieniä niin tottakai lasten nimissä hommataan jotain kivaa, mutta muuten kai päivän tarkoitus on muistaa sitä omaa äitiä, eikä vaimoa. Eli ei anustapille.
Riippuu täysin suhteestanne. Onko teillä muita leluja ja millaista seksiä?
Mä pitäisin, mutta meillä onkin ollut kotona todella kinkyä seksiä jo pitkään.