Tajusin tulleeni vanhaksi ja rumaksi
No, tiesin etten enää ole nuori (32-vuotias) mutta tänään auringonvalo ja meikkaaminen paljastivat kuinka rumaksi olen tullut. Olin nuorena nätti, mutta "persoonallisella" (eli vain joidenkin mieleen, ei missimäisyyttä, virheitä löytyy) tavalla. Nyt sitten tajusin miten iho on mennyt huonoksi (huonot elämäntavat) ja hiusten väri on todella kulahtanut, paino on alkanut nousta ja silmät ovat väsyneet, ryppyjä on. Olen oikeastaan todella ruma nyt. Ei tämä tästä paranemaan tule vaikke alamäkeä voin estää. Muttei nuoruuden hehku enää palaa. Yrittääkö vai tyytyäkö tähän ja olla kuin ennenkin... Miten te teitte?
Kommentit (23)
No olet sitten kyllä aika nuorena rupsahtanut! Mutta kyllähän sä vielä pystyt aika paljon tekemään asialle ihan peruskonstein, eli parantamalla elämäntapoja ja kosteuttamalla ihoa. Muutamat rypyt nyt ei haittaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ihanista viesteistä! Tiedän ettei tämä ole haudanvakavaa, mutta kauhealta kuitenkin tuntuu :) AP
Mikä sinun tulevaisuutesi on 20 v päästä, kun jo nyt koet olevasi vanha? Entä, jos elät vielä 50 vuotta (mikä hyvinkin on mahdollista, yhä useampi elää lähemmäs 100 vuottakin).
N51
Tuon ikäisenä tunnet itsesi vanhaksi ja rumaksi? No huh! Tämänikäinen (50v) on varmaan sitten jo haudassa. En kyllä tunne olevani. Melko terveelliset elämäntavat nuorentavat.