Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin tulleeni vanhaksi ja rumaksi

Vierailija
06.05.2016 |

No, tiesin etten enää ole nuori (32-vuotias) mutta tänään auringonvalo ja meikkaaminen paljastivat kuinka rumaksi olen tullut. Olin nuorena nätti, mutta "persoonallisella" (eli vain joidenkin mieleen, ei missimäisyyttä, virheitä löytyy) tavalla. Nyt sitten tajusin miten iho on mennyt huonoksi (huonot elämäntavat) ja hiusten väri on todella kulahtanut, paino on alkanut nousta ja silmät ovat väsyneet, ryppyjä on. Olen oikeastaan todella ruma nyt. Ei tämä tästä paranemaan tule vaikke alamäkeä voin estää. Muttei nuoruuden hehku enää palaa. Yrittääkö vai tyytyäkö tähän ja olla kuin ennenkin... Miten te teitte?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden päästä alat olla samassa asemassa tilanteessa kuin missä betamiehet ovat olleet koko ikänsä.. lukuunottamatta että heillä ei välttämättä ole ollut ylipainoa mutta vientiä ei siitä huolimatta

Vierailija
2/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.Onneksi monet ikäisesi osaavat nauttia elämästään ja nuoruudestaan tuossa iässä.Noin käy ulkonäkökeskeisille.Hanki oikeasti elämää.Kivoja harrastuksia ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38 ja tuo sama homma kävi minulle tuossa alle vuosi sitten. 

Päivitin ihonhoitorutiinini ja aineet nykyistä ihotyyppiä vastaaviksi, ja sen jälkeen keskityin vain säännöllisesti kuvittelemaan, miltä mahdan näyttää kymmenen vuotta vanhempana. Kun oikein elävästi sen saa kuviteltua, niin tuntuu aivan mahtavalta katsoa peiliin ja huomata näyttävänsä 10 vuotta nuoremmalta! :D

Tsemppiä, eipä se tosiaan paremmaksi enää tuosta muutu. Kenelläkään meistä.

Vierailija
4/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi noin nuorena vielä rupsahtaa?! 32-vuotiaana on vielä ihan nuoren näköinen.

Voisitko tehdä tukallesi jotain? se varmasti pelastaa tilanteen. 

Vierailija
5/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama fiilis, 49v.

Mutta sinähän olet nuori vielä!

Kokeile ruokavalion muutosta terveellisempään suuntaan.Se varmasti vaikuttaa ihon kuntoon ja tietysti liikuntatottumukset kuntoon.

Ihonhoitotuotteet käyttöön ja meikki kevyemmäksi.En usko, että sinulla vielä kovin pahoja ryppyjä onkaan.

Nauti nuoresta iästäsi, olet parhaimmillasi nyt.

Vierailija
6/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oppia Brigitte Bardot´lta ,hänellä on oikeaa asennetta.

(Sinulla on vielä pitkä matka sinne asti.)

Vierailija
7/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!!! Mutta reaktio eri... Olen oikea rutturumilus naamasta ja saman ikäinen... mutta kroppa (toistaiseksi) atleettisessa kunnossa, ja tänäänkin mua yritettiin iskeä kuntosalilla, mikä oli ihan saatanan ärsyttävää! Olin ilman meikkiä, tukka paskasena enkä tosiaankaan missään herutuskuteissa. Helvetti, kun treenaan, haluan olla RAUHASSA. EN halua, että joku äijä muikeilee ja kuikuilee ja seuraa ja tuijottaa!!! Kiva siinä ähkiä levytangon kanssa, kun joku pervo virnuilee vieressä ja töllää. Vittu.

Eli kuten voin päätellä, odotan itse pahempaa rupsahdusta innolla. Saapahan olla rauhassa saatana. Pitää vielä varmaan ruveta lihottamaan itseään ja pukeutua jätesäkkiin, niin pääsee näistä perseentuijottajista. Toisaalta haluaisin pysyä kunnossa oman aviomiehen mieliksi, mutta muuten... ärrrh

- Nainen joka ei pidä huomiosta

Vierailija
8/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähä komiaa rumenna! Jos tunnet näyttäväsi nuutuneelta, pitää kysyä, että oletko väsynyt jatkuvasti. Uupumus vanhentaa kyllä vaikka teinin. Mutta tämä on nyt vain yksi mahdollinen syy.

Vierailija
9/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama fiilis, 49v.

Mutta sinähän olet nuori vielä!

Kokeile ruokavalion muutosta terveellisempään suuntaan.Se varmasti vaikuttaa ihon kuntoon ja tietysti liikuntatottumukset kuntoon.

Ihonhoitotuotteet käyttöön ja meikki kevyemmäksi.En usko, että sinulla vielä kovin pahoja ryppyjä onkaan.

Nauti nuoresta iästäsi, olet parhaimmillasi nyt.

Miksi naiset tekee kaikkensa näyttääkseen nuorelta, ja sitten väittää, ettei halua miellyttää miehiä?

Vierailija
10/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa vähän niitä elämäntapoja. Liikutko? Mulla salipäivä tuo takaisin hehkua. Mutta tosiaan, enää ei voi olla vaan nättinä näkemättä vähän vaivaa.

Vierailija
11/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole edes vanha!! Mä olen ollut parhaimmillani just tossa 30 v eteenpäin ja paranee vaan. Kiitos treenin ja ruokavalion, ryppyjä on todella vähän (muutama naururyppy;)). Ostat nättejä vaatteita, hoidat ihoasi ja käyt kampaajalla säännöllisesti. Aika paljon voi itsekin vaikuttaa omaan ulkonäköön. Täytän 41v kohta ja mua luullaan usein alle kolmekymppiseksi;)

Vierailija
12/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niillä naisilla jotka valittavat tuota on jo mies ja lapset. Ei mitään menetettävää paitsi turhamaisuus.

Vierailija
13/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun vähän ja sekin lähinnä kävelylenkkejä vaikka tahti onkin kova. En käy salilla tai harrasta mitään lajia. Pitäisi kokeilla. Huonot elämäntavat ne varmasti minut vanhentaa. Olen polttanut 12v asti ja lopetin vasta viime vuonna. Juon alkoholia joskus ja ennen join todella usein. Minulla on myös taustaa huumeiden parista... Eli elämäntavat olleet kauheat. Rauhotuin vasta tuossa 28-vuotiaana kunnolla. Siinä ehti monta vuotta mennä rappiolla joten ei tämä tässä iässä mikään ihme ole... Yllätys kuitenkin psyykkisesti silti. Ei tällasta varmaan tajua kuin yhtäkkiä jotenkin.

Kiitos vinkeistä jne.! :) Kivoja viestejä. Korjaan joitain luuloja. En ole mielestäni ulkonäkökeskeinen. En ehtinyt nuoruuden päihdekeskeisyydessä sellaiseen, koska elämässä oli jokin Se Tärkein. Onneksi kaiken keskellä kouluttauduin suhteellisen korkealle. Hyvä maa tämä on, kun tällainenkin on saanut hyvän työpaikan ja koulutuksen näillä lähtökohdilla (rikkinäinen koti ja ongelmat esiteinistä lähtien). Vaikken pidä itseäni ulkonäkökeskeisenä niin olen tottunut olemaan ainakin joidenkin mielestä kaunis eikä tätä ole helppo sulattaa.

Onko miehillä tällasta?

Vierailija
14/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sama aloitus on jo täällä ollut, taasko palasit kertomaan ap rupsahtamisesta, häh! jaksuhalit.

Vierailija
15/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu uuden teknologian kauneushoitoihin. Mesolangat, mikroneulaus, TCA-kuorinnat jne. Kyllä ihollesi on paljonkin tehtävissä ilman kauneusleikkausta :)

Vierailija
16/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin 32 on vielä nuori.varmaan peilissä vika kannattaa heittää se pois ja ostaa uusi tilalle

Vierailija
17/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Meille kaikille käy elämässä ihan samoin.

Vierailija
18/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä sama aloitus on jo täällä ollut, taasko palasit kertomaan ap rupsahtamisesta, häh! jaksuhalit.

En ole koskaan aiemmin tästä avautunut. Muissa aiheissa kyllä xD

Kiitti noista mesolanka jne. vinkeistä, tutustun!

Mika, ehkä vika on todella peilissä :D Tai silmissä, pitäskö puhkasta xD

Joo, otin tässä väliin yhden neloskaljan. Vanha käyttäjä muuttuu heti jo yhdestä... Ja jää muuten yhteen!! :)

AP

Vierailija
19/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista viesteistä! Tiedän ettei tämä ole haudanvakavaa, mutta kauhealta kuitenkin tuntuu :) AP

Vierailija
20/23 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä ole edes vanha!! Mä olen ollut parhaimmillani just tossa 30 v eteenpäin ja paranee vaan. Kiitos treenin ja ruokavalion, ryppyjä on todella vähän (muutama naururyppy;)). Ostat nättejä vaatteita, hoidat ihoasi ja käyt kampaajalla säännöllisesti. Aika paljon voi itsekin vaikuttaa omaan ulkonäköön. Täytän 41v kohta ja mua luullaan usein alle kolmekymppiseksi;)

Kateelliset alapeukuttakaa vaan;). Lapsiakin on kolme, koululaisia kaikki. Aloitin treenaamisen kolmekymppisenä ja aloin kiinnittämään ruokavalioon huomiota, tekee hyvää iholle ja koko olemus on ryhdikkäämpi kun liikkuu. Ihminen on kokonaisuus ja uskon että hyvä olo näkyy ulospäin. Kiva tyyli (itselle sopivat vaatteet) piristää myös! Varaa aika vaikka stailaukseen jos haluat uudistaa tyyliä tai kaipaat vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä