Miks naiset suuttuu jos niitä sanoo vanhaks?
Miks vanha on aina haukkumista muka? Voihan vanha=viisas.....
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
ansu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas odotan innolla sitä ikää, kun olen miesten mielestä ällöttävä ja liian vanha.
Samma här. Mulla se ei onneks oo enää kaukana
Nuorena kuitenkin halusit miesten mielestä olla nätti ja se kaunein?
No ehkäpä silloin joo. Nykyään ei niin väliksi, kyllästyttää koko kaksilahkeisten klaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että se liittyy siihen, että nainen ei periaatteessa ole enää nainen vanhana kun lisääntymiskyky, hedelmällisyys, katoaa. Hänestä tulee munaton mies, tavallaan.
Ai naiseus on kiinni lisääntymiskyvystä?
Kyllä naiseus on paljon muutakin, sellaista mikä ei todellakaan katoa iän myötä.
Luettelehan hieman niitä asioita.
Kuules kun ne eivät ole mitään tyyliin pitkät hiukset yms. Koitapa itse miettiä mitä se voisi olla. Kenties ihan sellainen pikkujuttu kuin itsensä identifiointi ja kaikki mikä siihen vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että se liittyy siihen, että nainen ei periaatteessa ole enää nainen vanhana kun lisääntymiskyky, hedelmällisyys, katoaa. Hänestä tulee munaton mies, tavallaan.
Kyllä naiseus on paljon muutakin, sellaista mikä ei todellakaan katoa iän myötä.
Katsopa vaikka ProMama-sivustolta, siellähän niitä vaikka millä mitalla. Saat vähän avarrettua ajatusmaailmaasi. Ihminen, mies tai nainen, on muutakin kuin keho tai hedelmällisyys.
Oletko muuten sitä mieltä että ne naiset jotka eivät kykene saamaan lapsia eivät ole lainkaan naisia?
En ole mitään mieltä naiseudesta, vaan pyysin sinua luettelemaan asioita, joita naiseus on, koska sinä annoit ymmärtää tietäväsi. Nyt sitten kuitenkaan et niitä asioita luettele tai anna edes suoraa linkkiä sivulle, jossa ne olisi lueteltuna. Aika heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules kun ne eivät ole mitään tyyliin pitkät hiukset yms. Koitapa itse miettiä mitä se voisi olla. Kenties ihan sellainen pikkujuttu kuin itsensä identifiointi ja kaikki mikä siihen vaikuttaa?
Eikö miehuus ole itsensä identifiointia vai voivatko samat asiat olla sekä naiseutta että miehuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa vaikka ProMama-sivustolta, siellähän niitä vaikka millä mitalla. Saat vähän avarrettua ajatusmaailmaasi. Ihminen, mies tai nainen, on muutakin kuin keho tai hedelmällisyys.
Oletko muuten sitä mieltä että ne naiset jotka eivät kykene saamaan lapsia eivät ole lainkaan naisia?
En ole mitään mieltä naiseudesta, vaan pyysin sinua luettelemaan asioita, joita naiseus on, koska sinä annoit ymmärtää tietäväsi. Nyt sitten kuitenkaan et niitä asioita luettele tai anna edes suoraa linkkiä sivulle, jossa ne olisi lueteltuna. Aika heikkoa.
Tottahan olisin laittanut linkin jos osaisin. En halua kirjoittaa mitään hehtoviestiä enkä osaa ilmaista itseäni lyhyesti niin että saisin sanottua mitä tarkoitan. Jos on olemassa esim sivustoja joissa asia hyvin esitetään niin miksi en niitä voisi ehdottaa?
Onko minulla joku velvollisuus opettaa sinua? Sanoin että naiseus on paljon muuta. Miksi olisin velvollinen "todistamaan" sen "omin sanoin"? Miksi et itse voi ottaa selvää jos oma ajatuskykysi ei siihen riitä?
Vai haluatko vain riidellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehuus ole itsensä identifiointia vai voivatko samat asiat olla sekä naiseutta että miehuutta?
Voi hyvänen aika. Mieheys/naiseus, samat asiat niissä vaikuttaa. Miten kukin itsensä identifioi. Molemmissa on kovin paljon tekijöitä joista se oma naiseus (tai mieheys) muodostuu. Kysymykseen on yhtä "helppoa" ja yksinkertaista vastata kuin kysymykseen mistä muodostuu ihmisen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan vastaisi sinulle yhtään mitään koska olet noin käskyttävä ja epäystävällinen. Jos olet sama henkilö kuin ensimmäisessä lainauksessa niin olethan sinä jotakin mieltä mitä naiseus on. Ja vaikka et olisi sama hlö voisit silti vastata kun kysytään kun sitä niin ehdottomasti itse muilta vaadit.
Heheh. Miehillehän se pätemisen tarve iskee kun ikää tulee. Ja se ulkonäkökriisi.. Siitä ei vain pahemmin lehdissä ja muualla puhuta.