Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut poikakaveria tai miestä, joka kilpailee liikennevaloissa viereisellä kaistalla ajavan kanssa?

Vierailija
06.05.2016 |

Tätä näkee vielä viisikymppisilläkin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viereisellä kaistalla on auto, joka on selkeesti lähdössä "kisoille", niin mieheni kyllä aivan varmasti haluaa näyttää tälle...

Tunnustan, että on joskus myös omaa hupiani, joskus ihan välinpitämättömän näköisenä painan reaktiolähdöllä tallan pohjaan ja jätän vierustoverin taakseni... Kaikkein tyydyttävintä se on, jos toisella on näennäisesti parempi auto.

Vierailija
22/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, nuorena. 

Se oli supernoloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina road rage päällä, ja pyrin myös lähtemään joka kerta valoista ensimmäisenä jotta muut tajuaisivat olevansa liian hitaita näille teille. Ei oo vielä toiminut, hidastelevat edelleen. (Nainen ratissa)

Vierailija
24/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus annan viereisellä kaistalla olevan pöristellä ja luulla että lähden kisaan mukaan. Valojen vaihduttua sitten lähden arvokkaan rauhallisesti ja annan kisaajan ajella ylinopeutta.

Joskus taas jos oikein lapsettaa niin käytän ison viritetyn turbokoneen, nelivedon, automaatin ja launch controlin tarjoamat mahdollisuudet hyväkseni. Ihan vaan huvin vuoksi. :) Ihminen ei voi koneelle yhtään mitään.

Vierailija
25/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina road rage päällä, ja pyrin myös lähtemään joka kerta valoista ensimmäisenä jotta muut tajuaisivat olevansa liian hitaita näille teille. Ei oo vielä toiminut, hidastelevat edelleen. (Nainen ratissa)

Mua taas ihmetyttää kun pitää kiihdyttää nopeasti seuraaviin valoihin odottamaan. Itse voi sitten kaikessa rauhassa ajaa siihen vierelle eikä välttämättä tarvitse edes pysähtyä kun ei ole ollut liian ajoissa niissä valoissa. Yleensä kun tuppaavat menemään "järjestyksessä"

Vierailija
26/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut provosoituu kun näkee tietyn mallin auton rinnalla tai sitten tikkarin ahterissa. Mun autossa on just tuo ongelma, se näkyy provosoivan erityisesti alle 30v jannuja jostain kumman syystä. Enkä siis itse provosoi ajotyylillä, päin vastoin tulen hyvin rauhallisesti ja huomaamatta siihen rinnalle, juuri välttääkseni ko. tilanteet, samoin en vilkuile toista autoa tai sen kuskia, mutta silti sitä sattuu varsin usein, että rinnalta lähdetään selvästi osottain että kyllä lähtee :(

ps. eikä mulla edes ole nykymittapuun mikään tehokas tai näyttävä auto.

Sama juttu. Mun auto näyttääkin siltä että kyllä lähtee.

Mun auto ei juuri näytä. Mutta siinä on kuitenkin 250 hp ja kyllä lähtee äkäisesti jos polkasee, mutta sivulta ei voi nähdä onko pienimoottorinen versio vai isompi, silti se provosoi joitakin. Luultavasti ne pienemmillä koneilla ajavat kokee saman kuin minä tuolla. Noloa se musta on, olen jo sen ikäinen että ei nappaa ollenkaan tuollainen homma.

Vierailija
27/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (N). Mutta mulle riittää se lähdön voittaminen. Kaikki osaa ajaa ylinopeutta. Harva osaa lähteä piikistä.

Vierailija
28/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhefarmari ja 600 hv. Ei sedät arvaakaan miten lähtee jos yrittävät kiihdyttää ohi mersuillaan.

Vierailija
29/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ihmetyttää kun pitää kiihdyttää nopeasti seuraaviin valoihin odottamaan. Itse voi sitten kaikessa rauhassa ajaa siihen vierelle eikä välttämättä tarvitse edes pysähtyä kun ei ole ollut liian ajoissa niissä valoissa. Yleensä kun tuppaavat menemään "järjestyksessä"

Täällä on esim. 60 km / h tiellä valot, joista pääsee suoraan vain ja ainoastaan vain jos ajaa 80 km / h (tai no, varmaan 40 km / h toimisi myös). Jos ajaa kuuttakymppiä, valot vaihtuvat nenän edestä punaisiksi. Syytän liikennesuunnittelijaa.

Vierailija
30/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei.

(...itse kyllä joskus ihan vähän :) puserran vähintään "tasoihin" naapurikaistan kanssa...)

😜

- nainen 50+

Vierailija
31/31 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

I love u 🙏💕