Onko sinulla ollut poikakaveria tai miestä, joka kilpailee liikennevaloissa viereisellä kaistalla ajavan kanssa?
Kommentit (31)
On, valitettavasti. Lisäksi vielä pari kaveripoikaa, jotka tätä harrastavat. Älyttömän rasittavaa, häpeän silmät päästäni joka kerta kun tekevät näin.
Häh. Kilpailee mistä? Kumpi on idiootimpi? Kumpi kuolee ensin?
Täältä löytyy myös. Eikä hävetä yhtään kun mies jättää meidän 25 vuotta vanhalla romulla teini bemarit ja uuden karheat audit.
Oli ja hävetti hitosti. Oli kyllä muutenkin ihan ääliö. Ei oo onneks enää mun riesani. Nykyiselläni on käytöstavat myös liikenteessä.
Olen aina seurustellut vain sellaisten kanssa, joilla on aivot.
Joten en.
Kyllä. Teen sitä itsekin ajankuluksi, mutta toivottavasti melko huomaamattomasti.
Minä, tunnustan ja yleensä voitan!
N33
Onko se kilpailua silloinkin, jos viereinen kuljettaja ei huomaa tai välitä?
Vierailija kirjoitti:
Minä kilpailin nuorena, olen tosin nainen. Voitin 9/10 niistä lähdöistä.
Samoin. Nainen täälläkin.
Ei. Itse, viisikymppinen autoista tykkäävä nainen, kyllä harrastan sitä, että lähden liikkeelle juuri sopivan pehmeästi ja pidän oman autoni keulan puoli metriä vasemmalla kaistalla olevan auton keulaa edellä nopeusrajoituksen saavuttamiseen saakka. Seuraavissa valoissa onkin kiva katsella naapurikuskin valmistautumista kiihdytysajoon, johon minä en sitten enää lähdekään mukaan vaan katselen, kun naapuri polkee tuhatta ja sataa yksinään taas seuraaviin valoihin. En tee tätä ihan jatkuvasti, vaan valitsen kohteekseni niitä, jotka minun mielestäni ansaitsevat vähän pientä harmitonta yllätystä totisuuteensa.
Olen tehnyt tätä kolmisenkymmentä vuotta enkä taida kyllästyä koskaan. Aina se naapurin kimmastunut pöristely jaksaa huvittaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina seurustellut vain sellaisten kanssa, joilla on aivot.
Joten en.
Olen vain seurustellut sellaisten kanssa, joilla on penis. Joten kyllä.
Sitten oma ryhmänsä ovat 30+ vuotiaat hullut, yleensä naispuoliset, farmarikuskit, jotka kisaavat rinnallasi, kun yrität liittyä tielle kiihdytyskaistalta...
On ollut ja kyllä se noloa oli. Ihan "siistiä" tavallaan, mutta kaupunkiliikenteessä pelkästään tyhmää ja noloa.
Isäni 70+ on sellainen vieläkin!
Nykyautoilla vaan 50-100 km/h ylinopeus on lasissa niin tajuttoman nopeasti että pitää katsoa missä kisailee.
Joskus olen leikilläni kilpaillut. Eniten ärsyttää ne, jotka ensin ohittavat ja jäävät sen jälkeen tientukkeeksi. Yleensä ohitan takaisin ja hynytän 5 metriä niiden edessä kiusallani.
Sinkkumies
Yli viisikymppinen äitini tekee tätä :D jolta olen myös itse oppinut sen
N26
Jotkut provosoituu kun näkee tietyn mallin auton rinnalla tai sitten tikkarin ahterissa. Mun autossa on just tuo ongelma, se näkyy provosoivan erityisesti alle 30v jannuja jostain kumman syystä. Enkä siis itse provosoi ajotyylillä, päin vastoin tulen hyvin rauhallisesti ja huomaamatta siihen rinnalle, juuri välttääkseni ko. tilanteet, samoin en vilkuile toista autoa tai sen kuskia, mutta silti sitä sattuu varsin usein, että rinnalta lähdetään selvästi osottain että kyllä lähtee :(
ps. eikä mulla edes ole nykymittapuun mikään tehokas tai näyttävä auto.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut provosoituu kun näkee tietyn mallin auton rinnalla tai sitten tikkarin ahterissa. Mun autossa on just tuo ongelma, se näkyy provosoivan erityisesti alle 30v jannuja jostain kumman syystä. Enkä siis itse provosoi ajotyylillä, päin vastoin tulen hyvin rauhallisesti ja huomaamatta siihen rinnalle, juuri välttääkseni ko. tilanteet, samoin en vilkuile toista autoa tai sen kuskia, mutta silti sitä sattuu varsin usein, että rinnalta lähdetään selvästi osottain että kyllä lähtee :(
ps. eikä mulla edes ole nykymittapuun mikään tehokas tai näyttävä auto.
Sama juttu. Mun auto näyttääkin siltä että kyllä lähtee.
Minä kilpailin nuorena, olen tosin nainen. Voitin 9/10 niistä lähdöistä.