Vierailija

Huomaan, että minulle on tosi vaikeaa kertoa, jos en hyväksy jotain asiaa, mitä mies tekee. Pelkään, että mies lakkaa tykkäämästä, jos kerron.
Tiedostan, että kyse on oma päänsisäinen ongelmani.

Olenko yksin ongelmani kanssa?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Toivottavasti olet. Minua ei pätkän vertaa vaivaa tuollainen. Jos se lakkaa tykkäämästä minusta sen takia, että olen oma itseni ja minulla on omat mielipiteet, niin parempi onkin. En tarvitse sellaista miestä, joka haluaa perseennuolijan itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oon huomannut että mies tykkää vähemmän jos sen kanssa on kaikesta samaa mieltä eikä uskalla sanoa omia mielipiteitään. Mitä ajattelisit miehestä joka ajattelisi noin kuin sinä? Kunnioittaisitko enemmän vai vähemmän? "Pelkään että tyttöystäväni ei tykkää minusta jos kerron oman mielipiteeni joten myötäilee häntä kaikessa".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet. Minua ei pätkän vertaa vaivaa tuollainen. Jos se lakkaa tykkäämästä minusta sen takia, että olen oma itseni ja minulla on omat mielipiteet, niin parempi onkin. En tarvitse sellaista miestä, joka haluaa perseennuolijan itselleen.

Tämä johtuu eksästäni, jonka kanssa olin naimisissa 20 vuotta. Aina, jos olin jostain eri mieltä, hän sanoi "meidän suhteessa ei ole mitään järkeä,mjos haluamme eri asioita". Nyt olen uusissa naimisissa ja miehellä on kova työ vakuuttaa päinvastaista... En meinaa uskoa, että hän vieläkin rakastaa, vaikka haluaisin erilaista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.