Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva tulossa ja mies on täysi kusipää-jännämies

Vierailija
30.04.2016 |

Että sillä lailla. Saatte vittuilla valinnasta, ei tunnu enää missään miehen tekemisien jälkeen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheee. Mitäs avasit reites.

Vierailija
2/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja etsi joku beta-mies, joka elättää sinut ja äpäräsi.

Vierailija
4/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkin pärjää vauvan kanssa. Paremminkin kuin jonkun jännämiehen kanssa.

Vierailija
5/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit?

Vierailija
6/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jännämies?

Vierailija
7/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanotte normaaleita miehiä beta-miehiks? Alfat on sairaita narsisteja, koska tajuatte? Mulla on vahva kokemus siitä. n47

Vierailija
8/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen kusipäätutka sulla tapaamisvaiheessa ollut päällä. Täällä hyvin yleinen ilmiö.

Vierailija
9/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit. oma vika

mitäs läxit. nyt kanna vastuus läxemisestä

läxxxxit

Vierailija
10/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanotte normaaleita miehiä beta-miehiks? Alfat on sairaita narsisteja, koska tajuatte? Mulla on vahva kokemus siitä. n47

No sama juttu kuin sinulla - eli jokainen nainen tarvitsee omakohtaisen kokemuksen, ja senkin jälkeen on vaikea vastustaa, jos uusi jännis alkaa osoittamaan kiinnostusta, flirttailee ja antaa huomiota

Vierailija
11/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen kusipäätutka sulla tapaamisvaiheessa ollut päällä. Täällä hyvin yleinen ilmiö.

Olen ihmetellyt samaa 😔

Miten ihmeessä ihmiset eivät osaa lukea kumppaniehdokkaan käytöksestä yhtikäs mitään.

Vierailija
12/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sama juttu kuin sinulla - eli jokainen nainen tarvitsee omakohtaisen kokemuksen, ja senkin jälkeen on vaikea vastustaa, jos uusi jännis alkaa osoittamaan kiinnostusta, flirttailee ja antaa huomiota

No kyllä pitää olla kokemuksen jälkeen sen verta hyvä alfa/narsistitutka, ettei tollasiin enää sorru. Kyllä normaalikin mies voi olla komea ja antaa huomiota. Ei ne kaikki oo noita!

Vierailija
13/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa 😔

Miten ihmeessä ihmiset eivät osaa lukea kumppaniehdokkaan käytöksestä yhtikäs mitään.

Koska hormonit ja ulkonäkö

Vierailija
14/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa 😔

Nuoria ja tyhmiä. Kantapään kautta oppii.

Vierailija
15/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen lopulta osoittautuu kusipääksi, niin ei hän sitä tietenkään avoimet ole ollut alusta asti. Esitetään jotain muuta kuin ollaan. Sitten selän takana tehdään mitä sattuu ja toiselle osapuolelle selviää kauheudet vasta jälkikäteen. Ei sitä osaa epäillä omaa kumppania kamalaksi petturiksi jos siihen ei ole mitään näkyvää syytä eikä käytös anna siihen osviittaa. Homma selviää vasta sitten kun kaikki kusahtaa ja mies jää kiinni valheista.

Vierailija
16/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on tehnyt?

Yksin pärjää ihan hyvin, henkisesti kevyempää kuin sikamiehen kanssa.

Vierailija
17/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelläpä naisella ei olisi vahvaa kokemusta jännämiehistä...

Vierailija
18/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä löytyy noin paljon? Mä en ole koskaan tavannut yhtään.

Vierailija
19/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen lopulta osoittautuu kusipääksi, niin ei hän sitä tietenkään avoimet ole ollut alusta asti. Esitetään jotain muuta kuin ollaan. Sitten selän takana tehdään mitä sattuu ja toiselle osapuolelle selviää kauheudet vasta jälkikäteen. Ei sitä osaa epäillä omaa kumppania kamalaksi petturiksi jos siihen ei ole mitään näkyvää syytä eikä käytös anna siihen osviittaa. Homma selviää vasta sitten kun kaikki kusahtaa ja mies jää kiinni valheista.

Ja kun tuo toistuu kerta toisensa jälkeen, se johtuu siitä että kaikki miehet on sikoja.

Vierailija
20/20 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kusettaa joku beta-uros kustantamaan jännämiehen jäljet.