Teinityttö ei juonut 30 pvään limsaa - uskomaton muutos naamassa
http://www.hymy.fi/uutiset/teinitytto-ei-juonut-30-paivaan-limsaa-allis…
Uskon ihan täysin. Limsa on lisäainepaskaa ja kevytlimsakin turvottaa ja lihottaa. Mitä mieltä muut?
Kommentit (91)
mikähän syy haukkua tyttöä..ihan kaunis! Keskenkasvuisia äijä täälä
Nyt on tullut kuukausi täyteen tätä kokeilua. Kuvia en laita mutta huomattava muutos ja mies totesi että nuorruin 5 vuotta vähintään. Olen 24-vuotias.
Mutuokset:
-Silmäpussit katosi, ei olleet isoja, olen aika kaunis noin yleensä muutoinkin
-Rypyt lähti, tosin niitä oli aika vähin
-Naamaturvotus kyllä väheni ja posket kaveni
-Olo on tosi hyvä
Vierailija kirjoitti:
Viesti 2: "Ruma ennen, ruma jälkeen. Ja 35-vuotiaan näköinen."
Viesti 7: "Vähän yksinkertaisen kuuloinen pimu..."
Viesti 16: "Älytöntä paskaa."
Viesti 18: "Ennen-kuvassa näyttää olevan tuhdissa kofeiinipöllyssä."
Viesti 30: "Katotaan kymmenen vuoden päästä uudestaan. Ei riitä enää limujen pois jättäminen..."
Viesti 32: "Onhan tuo aika kamalan näköinen ämmä jo luonnostaan."
Viesti 34: "näyttää pahalta"
Viesti 38: "Aika visto malli kyllä."
Viesti 57: "kauhee ruma tyttö"
Viesti 58: "kauhee ruma tyttö on kyllä on on"
Siis ihan vakavasti puhuen: mikä perkele teitä (oletettavasti) aikuisia ihmisiä oikein vaivaa? Tunnetteko te saavanne jotain mielihyvää siitä, että katsotte julkisesti asiaksenne ilmoittaa, jos tuntemattoman ihmisen ulkonäkö ei miellytä?
Vaikka haukunnan kohteena oleva teinityttö ei näitä viestejä tule itse koskaan näkemään, se ei silti oikeuta käytöstapojen puutetta keneltäkään. Sivistynyt ihminen osaa pitää mielipiteensä omana tietonaan.
You speak right mam. Mutta nettihän on alemman sosiaaliluokan uusi tapa käydä psykologilla. Heillä kun ei oikeaan ole varaa. Oksennetaan täällä muitten päälle sitten.
Kaveri kokeillut nyt kuukauden. Painoa lähti 5 kiloa ja kyllä ne rypyt vaan oikeni. Joi 2l päivässä.
Kaveri kokeillut nyt kuukauden. Painoa lähti 5 kiloa ja kyllä ne rypyt vaan oikeni. Joi 2l päivässä.
Miss Suomi kertoi jossain kokeilleensa tuota ja ei toiminut. Siis olisko se ollut tämä Ryti.
Kuulemma vaan turposi entisestänsä.
Haukutte täällä ala-ikäistä, varmaan monen teidänkin tyttären ikäistä teinityttöä RUMAKSI? Mikä teitä vaivaa... Sama asia, kuin haukkuisitte vaikka lastenne kavereita rumiksi.
Eikä tuo kaikenlisäksi mielestäni mikään ruma ole, ihan normaali tyttö jolta tuon ikäiset näyttivät ennen tätä aikaa, kun nykyään nuo teinit näyttää yli kakskymppisiltä tuhansien eurojen laukkuineen.
eikskivanii? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 30: "Katotaan kymmenen vuoden päästä uudestaan. Ei riitä enää limujen pois jättäminen..."
Siis ihan vakavasti puhuen: mikä perkele teitä (oletettavasti) aikuisia ihmisiä oikein vaivaa? Tunnetteko te saavanne jotain mielihyvää siitä, että katsotte julkisesti asiaksenne ilmoittaa, jos tuntemattoman ihmisen ulkonäkö ei miellytä?
Vaikka haukunnan kohteena oleva teinityttö ei näitä viestejä tule itse koskaan näkemään, se ei silti oikeuta käytöstapojen puutetta keneltäkään. Sivistynyt ihminen osaa pitää mielipiteensä omana tietonaan.
You speak right mam. Mutta nettihän on alemman sosiaaliluokan uusi tapa käydä psykologilla. Heillä kun ei oikeaan ole varaa. Oksennetaan täällä muitten päälle sitten.
Meidän kissa on älykkäämpi kuin keskiverroin tällä palstalla olevat ämmät
Laihduin 4,5 kiloa tällä kikalla kuukaudessa.
Itse olen ollut tällä kuurilla jo kolme kuukautta. Minulta on kadonnut 50 kiloa.Kuvia en viitsi laittaa tänne koska epäiltäisiin vain kuvamanipuleissöniksi.
no onk hää nysse välimäen aliina?
Mäkin juon varmaan 1,5l pullon päivässä. Aion nyt olla ilman. Kuukauden päästä tulokset tiskiin.