Teinityttö ei juonut 30 pvään limsaa - uskomaton muutos naamassa
http://www.hymy.fi/uutiset/teinitytto-ei-juonut-30-paivaan-limsaa-allis…
Uskon ihan täysin. Limsa on lisäainepaskaa ja kevytlimsakin turvottaa ja lihottaa. Mitä mieltä muut?
Kommentit (91)
Ruma ennen, ruma jälkeen. Ja 35-vuotiaan näköinen.
No ei tuo nyt ihan mieletön muutos ole, mutta nyt nelikymppisenä olen huomannut, että light limut vetävät heti tolkuttoman nestemäärän silmäluomiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaunotar, mutta miksi haukkua rumaksi? Ruma olet itse, sisäisesti.
Vaikea uskoa että pelkästään limsasta johtuisi..
En minä näe mitään muutoksia. Ekassa kuvassa kasvot ovat myös selvästi jännittyneet ja se luo varjoja. Katsokaa vaikka suun asentoa. Vähän yksinkertaisen kuuloinen pimu, ei ihme että on töissä jossain pikaruokapaikassa.
Iho on ehkä millin parempi, vaikea sanoa valaistuksesta johtuen ja silmien alla vähän vähemmän juonnetta. Muuten ei mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yksinkertaisen kuuloinen pimu, ei ihme että on töissä jossain pikaruokapaikassa.
Haloo, kyseessä teinityttö. Työskentely ihan missä tahansa on positiivinen asia.
En itse huomannut itsessäni mitään eroa kun lopetin light-limujen juomisen (sokerillisia en ole juonut koskaan) paitsi että rahaa säästyi.
En kyllä tajua tuollaista haukkumista. mutta ilmeisesti kyse jostain vajakkiprovoajasta. Kyllä se vaan niin on että laittilimsat lihottavat ...ne lisäävät nälkää!!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää miten aikuiset ihmiset haukkuvat täällä teinejä. Ala-arvoista.
Ekassa kuvassa ilman meikkiä tokassa meikin kanssa. Älytöntä paskaa.
Paskat mitään eroa. Valaistus tekee eron ja toisessa kuvassa hymyilee josta hymyrypyt silmän alle. Toisessa kuvassa naama vakavana.
Ennen-kuvassa näyttää olevan tuhdissa kofeiinipöllyssä.
No ehkä se on juonut limun sijaan vettä. Itse juon paljon vettä ja välillä limua, viikoittain, ei vaikuta naamaani.
Osa luomistakin lähti blurrilla pois, yksi vain jätettiin.
"Katso hänmentävät kuvat". Joo. Toisessa kuvassa kylmävalo. Toisessa lämmin. Todella "hämmentävää".
Silmäpussit veks ja tummat silmänaluset