Mitä hommasitte lapsille vapuksi?t.ammattivalittaja
Mä hommasin helium pallon, ilmapalloja, monenlaista serpentiini, siis tavallista, paukku plus pullo serpentiiniä. Tein simaa ja ostin kaupasta munkkeja.
Kommentit (26)
2-vuotiaalla on heliumpallo ja tikkupallo. Serpentiiniäkin on koristeena, sitä en tytön käsiin anna ettei ole silppuna ympäri kämppää... Eiköhän tuo vielä näillä pärjää :) Simaa ja itsetehtyjä munkkeja löytyy myös.
Kaljaa siideriä ja viinaa, blissit kans, lähetän kaupungille kun ovat liikaa kännissä
Vierailija kirjoitti:
Mä hommasin helium pallon, ilmapalloja, monenlaista serpentiini, siis tavallista, paukku plus pullo serpentiiniä. Tein simaa ja ostin kaupasta munkkeja.
Mikä määrä krääsää! Me ei oikeastaan hommattu lasille mitään erityistä. Jollain serpentiinillä pojat kävi ulkona "töhrimässä", tyttö halusi ilmapallon. Mä tein simaa, koti koristeltiin.
Mutta kiva jos sinäkin nyt ostit kaupasta munkkeja, sait varmaan itsellesi sopivia. Kumpia poika söi, niitä miehen tuomia gluteenillisia vai sun gluteenittomia? Montako itse söit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä määrä krääsää! Me ei oikeastaan hommattu lasille mitään erityistä. Jollain serpentiinillä pojat kävi ulkona "töhrimässä", tyttö halusi ilmapallon. Mä tein simaa, koti koristeltiin.
Mutta kiva jos sinäkin nyt ostit kaupasta munkkeja, sait varmaan itsellesi sopivia. Kumpia poika söi, niitä miehen tuomia gluteenillisia vai sun gluteenittomia? Montako itse söit?
Itse ostin kaikki munkit. Söin 2 gluteenitonta ja poika söi 2 normaalia munkkia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin kaikki munkit. Söin 2 gluteenitonta ja poika söi 2 normaalia munkkia.ap
Ai se oli se väärä ammattivalittaja, joka valitti, ettei mies ollut ostanut gluteenittomia munkkeja. Ja sä olet se oikea, nykyään yh- ja omillaan elävä ammattivalittaja, joka pyörittää omaa arkeaan toimeentulotuella, käy kaupassa itse, odottaa työkeikkaa kirjastosta, laihduttaa, polkee kuntopyörää päivittäin, toivoo huomiota miehiltä jne.
Paljastan nyt vapun kunniaksi salaisuuden: ap on muuttanut vakituisesti asumaan Aruballe.