Kommentit (4)

Hepu

Eiköhän tässä tarkoiteta vanhempia jonka vauva itkee poikkeuksellisen paljon, valvottaa öisin ja päivälläkään ei välttämättä ole helppo vaan itkee helposti...esim koliikki. Ennen muinoin asuttiin tiiviisti ja autettiin toisia ihan eri tavalla ihan kyläläiset keskenään ja mielestäni tämmöistä toisesta ihmisestä välittämistä pitäis olla enemmän eikä pelkästään itkuista vauva-aikaa auttaen vaan ihan sairastumisissa, elämän kuormittumisissa ja ikäihmisten huolissa. Ei välittämistä pitäis koko ajan rahalla mittailla. jokainen voi apua tarvita elämänsä aikana ja sitä myös antaa! Ja väittäisin että ihminen ken auttaa saa myös apua itselleen kun itse sitä tarvii koska hyvä kylvää hyvää....eikä kaikilla ole niitä isovanhempia eikä välttämättä muutakaan tukiverkkoa tai sitten ne ovat kauempana tai eivät ole kykeneväisiä auttamaan.

Äiti minäkin

Tuo on kyllä totta, meillä ei oo vauvat niin hirveesti itkeneet kun ei koliikkia oo ollut mutta oon silti ollut väsynyt pienten lasten kans. Synnytyksen jälkeinen masennus vie osansa ja vaikkei sitäkään olis, voi pienen vauvan vanhempi tarvita pienen hengähdyshetken. On raskasta valvos yöllä pari tuntia vauvan kans, hyssytellä, kanniskella, souvattaa jos on niin väsynyt ettei tahdo silmät pysyä auki.

Hyviä neuvoja! 👍 Kunhan itse olen tarpeeksi eheytynyt, voimistunut koitan omalta osaltani auttaa :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat